Eerste echo, geen kloppend hartje

<p>Vandaag bij de verloskundige geweest. </p><p>Volgens mijn berekening zou ik ongeveer 8 weken zwanger zijn. Dit is mijn 3e zwangerschap. </p><p>Bij de verloskundige bleek ik maar 5,5 week zwanger te zijn, en dus was er nog geen hartje dat klopte. </p><p>Mijn laatste menstruatie was 13 januari. Rond 26 januari zou ik mijn eisprong gehad moeten hebben. 28 januari gemeenschap gehad met een man die gesteriliseerd is! 9 februari een negatieve test (zou de eerste dag van de menstruatie moeten zijn), maar die bleef uit. 16 februari opnieuw getest, en een positieve test. Heb er 9 gedaan, want kon het niet geloven! Pas na de eerste echo zou het werkelijkheid worden voor mij. </p><p>De verloskundige zei dat ik nooit na 2 weken een positieve test kon hebben.. Dus er is een kans dat het gestopt is met groeien.. Zei ze. Volgende week mag ik terug komen voor een nieuwe echo. Ik hoop zo dat ik dan wel een kloppend hartje kan zien, en dat het gewoon te vroeg was. ?? De zwangerschap was niet gepland, maar het kindje is zo welkom! ❤️</p><p>De eerste weken was ik extreem misselijk maar dit is sinds 1,5 week ongeveer over. </p>
 
[quote quote=10539080]Jemig wat spannend. Ik zal volgende week aan je denken. Succes! Sterkte! En heel veel geluk ♥️[/quote]
Dank je wel voor je berichtje Ivh! Het word een hele spannende week. Elke keer ga ik met angst naar de wc. Ik heb gelezen dat het vaak geen goed teken is wanneer de zwangerschapskwaaltjes ineens stopt. Ik hoop zo dat het gewoon te vroeg was voor een echo en dat mijn eisprong later was. Maar ik ben bang dat het mis is. 5,5 week dan mis ik 2,5 week, want je krijgt 2 weken cadeau. Die onzekerheid is niet leuk. Maar kan niet meer doen dan afwachten en hopen op het beste.
Heb 2 goede zwangerschappen gehad, een zoon en dochter gekregen. Maar toen niet zo misselijk geweest dan de eerste weken vanaf de positieve test. Met de geboorte van mijn zoon 40+6 had ik een zwangerschapsvergiftiging, en 6 dagen in het ziekenhuis gelegen. En mijn dochter was met precies 40 weken geboren maar ontzettend klein, maatje 44 nodig. Gelukkig zijn mijn kindjes gezond. ❤️
 
Terug
Bovenaan