Eerste echo gehad & onzeker..

<p>Hoi allemaal,</p><p>Vanochtend heb ik mijn eerste echo gehad, dit omdat ik een onregelmatige cyclus heb en ze de zwangerschapsduur niet weten.<br />Clearblue test gaf vorige week woensdag 2-3 weken aan.</p><p>Ik heb alleen heeeeel onzeker geworden na deze echo & mag nu nog langer in spanning zitten...:-(</p><p>Ze zagen een of andere ring, dik baarmoederslijmvlies en een zwart rondje, maar er zat nog niets in dit zwarte rondje. <br />Iemand ervaring hiermee?</p>

Hoi, 
Ik ben natuurlijk geen vk of echoscopiste, maar ik denk dat je gewoon veel te vroeg een echo hebt gehad. Als je vorige week echt pas 3 weken zwanger was, dan kun je nu ook gewoon nog geen kloppend hartje zien. Het is een goed teken hoor dat ze wel iets zien. Ik snap dat het spannend is, maar zo lang je geen helder rood bloedverlies en hevige krampen hebt is er nog niets om je druk om te maken. 
Succes! 

Hoi hoi 
Gaf de test zelf 2-3 aan dan zou je normaal gesproken 4-5 weken zijn weet niet of ze dan al wat kunnen  wel heel vervelend dat je zo lang in spanning moet zitten.
Mijn ervaring is niet zo veel goeds maar dat zeide ze gelijk al en als de verloskundige niets gezegt heeft zou ik proberen om me er niet al te druk over te maken

Ik denk dat ze een zwangerschapsring bedoelen ik had dat ook bij mijn 1 ste zwangerschap was toen 6 weken onderweg 
En dat is volkomen normaal maak je niet druk 

Als clearblue 2-3 aangeeft ben je tussen de 4 en 5 weken, volgens mij is er dan ook niet veel meer te zien dan dat je hierboven omschrijft. Ik zou me als ik jou was niet druk maken. 
Vervelend om nog te moeten wachten maar dat het klinkt niet afwijkend oid. 

Dat rondje is je vruchtzakje waarschijnlijk. Had ik ook met 5.5 week :) bij mij zagen ze pas met 8 weken een hartje en dat kleine hartje doet het nu met 17 weken nog steeds. ❤
Dus wacht even met zorgen maken, het is volkomen normaal in zo'n vroege periode. 

Terug
Bovenaan