Eerste echo gehad en alles is goed!!!!!!!!

Ik heb net de eerste echo gehad en alles is super goed!!!!!!!

Ze hebben op de kaart geschreven dat ik een beweeglijke baby heb. Het was zooooo mooi dat ik echt even moest huilen. We hebben het hartje zien kloppen en handjes en voetjes en alles zit er al aan. En hij/zij was echt al heel erg veel aan het bewegen.

We ziten nu echt op een roze wolk.

Ik ben zwanger geworden met ovulatietesten en ondanks dat ben ik toch 3 dagen langer zwanger dan ik dacht. Vandaag ben ik 9 weken en 6 dagen zwanger en ik ben 23 september uitgerekend. Met 15 weken mag ik weer terug komen. Tenzij we de combinatitest laten uitvoeren maar ik denk niet dat we dat gaan doen. Wie heeft hier wel voor gekozen en waarom?

Nou meiden, We gaan nu weg om de foto aan onze ouders te laten zien.

Groetjes Joyce

Wat een geruststelling he, als je ziet dat alles goed zit, beweegt, hartje klopt enz.
Ik vind het zelf ook zo bijzonder, zo klein en dan al echt alles erop en eraan.
Wat een wonder is het toch.
Nu lekker gaan genieten.

Groetjes Alice
www.hetgrotewonder.web-log.nl

He, proficiat! Wij hadden vandaag onze 2e echo en konden al zien dat-ie gegroeid is. Er is niet zoveel plek meer, dus mijn buik zal binnenkort wel gaan groeien. We zitten nu op ongeveer 11 weken. En flink aan het bewegen, dat is erg leuk. Je voelt er niks van! Gek, he, dat het er toch zit.

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen zondag een 2e echo gehad. Bij een echobureau (babyfocus in almere) was echt zooooo mooi. We hebben het kindje zien springen en we konden de teentjes zelfs al zien. Ik was op die dag 12 weken en 1 dag zwanger. We hebben alles op dvd meegekregen. Ben zo blij dat alles goed is. Gisteren naar de verloskundige geweest en het hartje weer gehoord. Word er zo gelukkig van.

Groetjes Jen

hee wat leuk dat alles goed is!!!!
Ik mag morgen voor de tweede echt ( 12 weken precies ) grappig dat de datum van morgen pas weer over een aantal jaar bestaat.
Over je vraag over de combinatietest. Wij hebben het ook overwogen, echter je krijgt geen percentage maar een risico inschatting b.v 1 op 3000. Vraag is of je na deze uitslag vervolg onderzoeken wilt laten doen. Wij wilden dat niet dus heeft de test niet zoveel zin en kan onnodige onrust veroorzaken.
Succes met je besluit!!!

groetjes
Inga35

Terug
Bovenaan