Eerste echo gehad vandaag!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik had vandaag een afspraak bij mijn gyneacoloog en ik had een inwendige echo gehad en ja hoor en het is echt waar ik ben zwanger!!!!!!!!!!!! Het is nog zo piepklein. Het was hartstikke leuk om te zien.

Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger. Over twee weken moet ik weer een echo maken en als alles dan goed is mag ik een verloskunidige uitzoeken.

Ik zal jullie op de hoogte houden!!!

Veel liefs
Luwengela

Hoi        

Leuk hé zo'n eerste echo ??
Maar zoveel is er toch nog niet te zien met 5 weken ??

Ik dacht vorige week 6 weken en 2 dagen te zijn en de gyneacoloog kon nog niet veel zien alleen een vruchtzakje....hij dacht dus dat ik nog maar 5 weken was....of dat het niet goed was....wat was er bij jou te zien ???

Gefeliciteerd en geniet er lekker van

Groetjes beertjeholst

leuk hoor al die echo's..... ik wil dr ook zo graag eentje maar ik krijg die pas als ik 12 weken ben ....dus nog ff afwachten .
jullie allemaal succes verder

kus maris

quote: holstje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-01-2006 15:06:09'));

Hoi,

Er was inderdaad nog niet veel te zien. We zagen heel duidelijk het vruchtzakje en als je heel goed keek zag je een kleine witte stip en dat moet het zijn. Was echt leuk om te zien.

Over twee weken moet ik weer en dan hoop we wat meer te kunnen zien.

Ik zal zeker genieten van mijn zwangerschap.
Jij ook geniet van je zwangerschap en ik hoop dat alles goed gaat en dat je over 8 maanden een wolkje van een baby heb.

Veel liefs
Luwengela

Hoi Queenbabygirl

Bedankt voor je reactie.

Ik heb wel woensdag en donderdag een beetje bloed verloren maar ik blijf positief....

Succes verder...

Groetjes Cindy

Hi Luwengela,

Hartelijk Gefeliciteerd met je zwangerschap....en de rest ook gefeliciteerd.
Ik heb mijn eerste echo in de 6e week gehad , het vruchtzakje was duidelijk te zien en inderdaad bij mij was ook alleen maar een stip te zien. Ik was helemaal door het dolle heen, prachtig, wonderbaarlijk vond ik het.

Ik ben nu 11 weken, heb vandaag mijn 2e echo gehad. Je kon nu al duidelijk het lichaams vorm zien. Het blijft leuk !

Ik wens iedereen heel veel plezier met haar zwangerschap.

Succes

Terug
Bovenaan