eerste echo gehad voor icsi

hoi hoi
nou vandaag voor de eerste echo naar het ziekenhuis geweest.
op de echo waren de eitjes al duidelijk aanwezig ik heb er rond de 20:unsure:   waarvan er zowieo 12 super allemaal rond de 12 mm en aan de rechterkant zelf 18,5. dus werd er gezegt zondag pucntie:S
ik had alles verwacht behalve dat toen ze verder keek zei ze ga toch maar even bloed prikken ivb met overstimulatie.
nu heb ik net de uitslag binnen gekregen en ik moet morgen toch eerst weer een echo komen maken en dan hoor ik wanneer de puctie is dit omdat ze bang zijn voor overstimulatie.
nou even afwachten tot morgen.
liefs annieka

Hoi Anieka

Wat een goede score voor een eerste meting. Ik had bij mijn eerste ivf 22 folikels, maar ze waren heel langzaam gegroeit omdat ik al eens een overstimulatie heb gehad. Ik zal voor je duimen dat je dat niet heb. En succes morgen met de volgende echo.

Liefs

Lydia

ik hoop ook niet op overstimulatie maar ja das even afwachten.

heb jij hiervoor ook nog andere behandelingen gehad? (voor ivf)
dit is mijn eerste icsi het was al gauw duidelijk dat iets anders niet zou helpen.

ik ben ook net 6 dagen aan het spuiten met gonal-f dit is het hormoon om ze te laten groeien wat ik begrepen heb. dus mijn lichaam reageert er wel snel op.

ik weet hopelijk morgen meer.

liefs annieka

Hoi Annieka

Hoe is de echo gegaan vandaag?
Op je vraag of ik voor mijn ivf eerdere behandelingen heb gehad,   kan ik ja antwoorden. Ik heb IUI gedaan, daar heb ik een overstimulatie aan overgehouden met meer dan 16 hele grootte folikkels van allemaal boven de 20 mm. (En dat was met 75 eenheden puregon (doet hetzelfde als gonalF))  Ik wist niet hoe ik moest lopen, zitten liggen enz. Ben een week elke dag naar het ziekenuis geweest om te kijken hoe het ging. Door de gyn was besloten  om geen eisprong te laten plaatsvinden en met hormonen hebben ze de eitjes laten slinken.
Maar goed nu weer over jou. Hoe gaat het ermee.

Liefs

Lydia

hallo Annieka,

Jee wat spannend meid!
Je reageert dus supergoed op de hormonen.
Hopelijk geen overstimulatie voor je en straks gewoon een punctie en terugplaatsing.

Ik duim voor je!

liefs,
mama Peet

hoi hoi

jeetje zon overstimulatie lijkt me best heftig hoor en zeker als je weet dat het dan eingelijk voor niks is geweest.

ik heb vandaag weer de echo gehad en bloed geprikt alles was goed ik heb rond de 22 eitjes en maandag om 9 uur heb ik de punctie ik heb eingelijk geen flauw iedee wat ik daar ga voelen maar dat merk ik snel genoeg.

nu maar hopen dat mijn eitjes zich goed ontwikkellen in utrecht zodat ze er 1 terug kan plaatse en dan nog hopen dat ie blijft zitten.

ik moet zeggen dat het allemaal heel erg spannend vindt maar ook wel zwaar.

liefs annieka

mama peet ik duim nog steeds voor je

Terug
Bovenaan