eerste echo gehad!

A

Anoniem

Guest
Gisteravond heb ik mijn eerste echo gehad.......wat vond ik het spannend.
Uitwendig was het moeilijk om de baby te vinden, zagen gelukkig wel meteen het hartje kloppen!!
Toen toch maar inwendig geprobeerd en toen zag ik ons kindje meteen en heel erg duidelijk. Dat was zo mooi!!! Het bewoog al en had kleinen armpjes en beentjes, zo lief.
I.p.v. de verwachte 10 weken was ik volgens de berekening van de echo 9 weken...zat er dus niet zo heel veel naast.

Voel me nu voor het eerst echt zwanger en kan lekker genieten. Tot aan de echo heb ik me toch wel veel zorgen gemaakt.

Groetjes Linda

gefeliciteerd met je zwangerschap.
zon eertste echo is altijd speciaal vind ik want dan zie je voor het eerst je kleine wondertje zwemmen. geniet ervan en veel succes met je zwangerschap liefs cindy

hoi!

gefeliciteerd! mooi he om je kindje zo te zien op een beeldscherm en om het hartje te zien en te horen kloppen?
wij hadden al een paar echo's gehad in het ziekenhuis, en vandag hadden we de eerste echte officiele echo.
alles zag er ook bij ons prima uit.
ons was eerst ook verteld dat we een weekje achter liepen op schema, maar vandaag bleek dat niet zo te zijn. ben gewoon precies 11 weken 4 dagen zwanger.
dat kan iedere keer namelijk anders zijn, ant het ligt er maar net aan hoe het kindje ligt (uitgestekt of opgerold)
we hebben ok het hartje gehoord, en het kindje was ook echt super duidelijk te zien!
mooie uitvinding die echo apparaten!
succes met je zwangerschap!

groetjes antoinet

Terug
Bovenaan