eerste echo gehad

Lieve allemaal,

Nou ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, wat was ik vreselijk nerveus. In de gang van het ziekenhuis, dacht ik bij mezelf, wat voor avontuur zou dit nu weer gaan worden. Hoe vaak zou ik deze weg weer moeten lopen.
Bibberend van de zenuwen zat ik op mijn beurt te wachten. Eenmaal binnen, direct op de stoel, en de inwendige echo erin. En wat klopte daar duidelijk een hartje.
de tranen liepen spontaan over mijn wangen, wat een opluchting.
En nu weet ik het zeker dat het dit keer helemaal goed gaat komen.
Over 3 weken mag ik terug komen.
Wat ben ik opgelucht zeg.
3 keer is scheepsrecht.

Pascalle

Hoi hoi Pascalle,

Jipppppieieeeeee. Wat een fijn nieuws om te lezen. Van harte gefeliciteerd met dat kleine mensje bij jou daar van binnen!! En inderdaad, 3 x is scheepsrecht!
Geniet er maar lekker van!

xxxxxx van Sammy
(16 wk + 1 dag vandaag)

He pascalle!! dit is fijn, heeeeel fijn nieuws.
Van harte, he gelukkig dat alles goed is.
Drie keer is scheepsrecht toch!! ik hoop dat ik hierin gauw mag meedoen.

Liefs Bibi

Hi Pascalle,

Wat goed zeg.
Ook wij kregen gisteren onze eerste echo, na 2 mk ´en. Nu ben ik zowiezo al elke dag misselijk, maar gister voor de echo, heb ik alles ondergekotst en dat was volgens mij meer van de zenuwen.
Ik kreeg al een uitwendige echo, en op het moment dat ze zij kijk, daar is het hartje, kon ik alleen maar uitbrengen, echt waar? en barstte in tranen uit.
Wat een geweldig moment, he.

Ik ga nu over 2 weken naar de verloskundige en hoef in principe geen extra controles meer. De vorige 2 keer is er waarschijnlijk nooit een hartslag geweest. 1e keer leeg zakje, 2e keer spontane mk bij 7 weken.
Ik ben nu 9 weken en ga er gewoon vanuit dat het goed gaat!

Idd 3 keer is scheepsrecht!

Geniet ervan!

Nina

Hee GEFELICITEERD!
Nu dus echt genieten.
Ik vind het echt super dat er meer zijn met 3x is scheepsrecht dat geeft mij weer goede hoop na mijn 2 missers in 2004.
Dikke knuffel van mij.

Ha Pascalle,
Van harte gefeliciteerd met de prachtige echobeelden van jullie kindje!!!
Ga er nu maar van genieten, want die zwangerschap is zo voorbij!!!
Liefs van Annemarie

He Pascalle,

Wat ontzettend fijn dat het er goed uitzag. Ik kan me helemaal voorstellen dat je dik in de tranen was. Zou ik ook hebben, denk ik. Nou ik jouw verhaal zo lees, begint het bij mij ook weer te kriebelen, terwijl ik het even opzij had gezet en met anderen dingen bezig wilde zijn.

En ik ben  dus ook lekker bezig met andere dingen, ik denk dat ik je daarom nog niet terug heb geschreven. Ik vind het eerlijk gezegd ook nog wel een beetje moeilijk om met zwangeren om te gaan, dus ik zal het ook wel ontweken hebben.

Maar ik ben toch heel blij om af en toe wat van je te horen, het spijt me dat ik een beetje op de achtergrond ben gaan staan, maar ik denk dat je dat wel begrijpt.

Dikke knuffel
Marjon

Terug
Bovenaan