eerste echo gehad.

Hallo allemaal.

Vanmiddag de eerste echo gehad en het hartje klopte al. Ben wel iets minder ver als dat ik in eerste instantie dacht. Moet over vier weken weer terug voor nog een echo. maar ben zo blij dat er iig een kindje zit en dat het hartje klopt.

Gr Tamjo

Hey,

Fijn dat je een goed echo had en een paar dagen korter zwanger zijn maakt uiteindelijk niks uit toch, als alles verder goed is, nu kun je echt genieten en over een paar weken nog eens je kleintje bewonderen!!

GR MJ

Hey dankje allemaal.

Supertje ik hoop dat voor jou ook alles goed is volgende week.

En t was echt super hoor eindelijk geloof ik t nu ook.

Fijne avond allemaal.

Gr Tamjo

Ik kreeg hem wat eerder omdat ik wat licht bloedverlies had gehad. Maar normaal geloof ik zo rond de 10 wk geloof ik! Weet t ook niet precies! Ik krijg er nu over 4 wk nog een zodat ze de termijn echt kunnen bepalen. Was nu nog moeilijk te zien maar t hartje klopte gelukkig wel!

Gr. Tamjo

@Juulke Volgens mij tussen 10 en 12 weken. Tenzij er medisch gezien het nodig is om het eerder te doen. (bloedverlies, eerdere miskramen en als je al in het medische traject zit)

Groetjes Supertje

Hey!

Gefeliciteerd met je goede echo!
Ik heb bij alletwee mn zwangerschappen er 1,5 week gekregen. Bleek steeds dat ik korter zwanger was dan ik dacht. Ben benieuwd of dat nu weer zo is...ga er maar vanuit van wel!

Groetjes

Terug
Bovenaan