Eerste echo gehad!

We hebben vanmorgen dan eindelijk onze eerste echo gehad.
En was was ik zenuwachtig zeg... stond helemaal te trillen op mijn benen.

volgens onze berekenig zijn we vandaag 7 weken en 1 dag zwanger. We hadden een vroege echo, omdat het de vorige keer een mk geworden is. Vandaar dat ik nou ook bst wel een beetje zenuwachtig was.

De verloskundige zei: omdat je zo mooi slank bent, kunnen we de echo al via de buik doen...(dus niet inwendig). Het was heel even zoeken, maar al snel zagen we de kleine spruit liggen met een kloppend hartje!!! De tranen kon ik echt niet meer bedwingen! Ze zei: wil je heel een je adem in houden, dan kan ik het net iets beter zien. Dat was wel ff moeilijk zeg! maar ze zei ook dat we nog geen 7 weken zijn maar misschien net 6 weken. Ach wat maakt het ook uit. We weten dat alles goed is. Over twee weken mogen we weer voor een echo. Eerst moest ik over 4 weken terug komen. Maar ik zei: zolang hou ik dat niet vol hoor. dat was de vorige keer ook zo. en toen kregen we te horen dat het niet meer in leven was! We gaan er nu echt van genieten.

Sorry voor het lange verhaal... Maar ik moest het ff met jullie delen. We zijn zoooooooooo blij!

xx dromertje en onze mini ;-)
 

Hoi dromertje,

Gefeliciteerd met de goede echo en dat het hartje klopte.!
Ik ben nu 4 weken zwanger en ik krijg ook met 7 weken een echo i.v.m ook 2 miskramen gehad.
We hebben een dochtertje Silvy van 1,5 jaar en daarvoor hebben we 2 miskramen gehad.
21 september om kwart voor hebben we de eerste echo dan ben ik onngeveer 7 weken.
Spannende tijden en op naar 21 september.
Speciaal he zwanger zijn..voel me zo gelukkig.


Liefs
 
Fijn dat alles goed was.

Zou over dat weken verschil niet zo inzitten.
Ik dacht bij de 1e echo dat ik 8 weken en 4 dagen was maar de echo zei 7 weken en 1 dag,
vond het zelf een groot verschil, maar moesten idd 2 weken later terugkomen voor een 2e echo, en daar was ik 10 weken en 2 dagen,
Mn berekening volgens mn agenda was gewoon goed al was ik maar 2 daagjes minder ver.

Geniet van je echo en spiek iedere dag even op je fotootjes ;-)
 
Terug
Bovenaan