Eerste echo gehad!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,
Heb gisteren ook al een poging gedaan om een berichtje te plaatsen, maar helaas mislukt!
Wilde even laten weten dat ik toch nog wel aan jullie denk, ook al ben ik verhuisd naar het andere forum!
Gisteren hebben we onze eerste echo gehad. Wat geweldig was dat zeg en een hele geruststelling!
Volgens de gyn was het nog maar een hele prille zwangerschap, maar het zag er goed uit! Heel in de verte zagen we zelfs een hartje knipperen!! Waarschijnlijk ben ik nu 5,5 week. De 29ste mag ik voor mn 2e echo zodat hij alles nog eens beter kan bekijken!
Wil jullie heel veel succes wensen en kom maar snel naar het andere forum! x Maris

mooi zo meis, had al eens stiekum gekeken bij de mamaclubs, bij jou en Lisette!! fijn dat alles goed gaat!!!
liefss

Hoi Maris, weer terug van vakantie? Lekker gehad? Heb je al meer kwaaltjes? Of merk je nog niks? Hier het weekend een ei gehad en geklust dus wie weet brengt de paashaas mij een gevuld ei of een piepklein haasje:) Fijn dat je al een echo gehad hebt. Liefs, Anna

Wat fijn dat alles er nu goed uitziet!! Ik hou je ook een beetje in de gaten op het decemberforum hoor! Hoop dat alles de 29e ook goed is! Heb je trouwens lekker genoten van je vakantie?? Ik ga sowieso niet mee naar het decemberforum, maar hoop dat ik naar het januari forum mag, ik zag dat deze al was aangemaakt, dus hoop hoop hoop....
Geniet van je zwangerschap!

Wow wat goed! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, zo snel een echo?
Van harte meis!

Hoi allemaal! Wat lief zeg dat jullie me gewoon volgen op het december forum :). Hier gaat alles prima. Heb weinig last van kwaaltjes. Heb af en toe flinke buikpijn, maar volgens de gyn moet ik me daar niet druk om maken. Moeheid valt eigenlijk wel mee, maar merk toch wel dat ik er niet helemaal bij ben met mn hoofd. Op mn werk denk ik dat ik scherp ben, maar blijkt toch van niet want maak toch wel fouten. Misselijkheid valt mee, kan 's ochtends slecht eten maar hoef gelukkig niet over te geven. Al met al valt het reuze mee. Heb al zo snel een echo gehad omdat ik medicijnen gebruik. Ik zou eigenlijk morgen weer een infuus moeten krijgen, dus heb gevraagd of ik al een echo kon krijgen om te kijken of er uberhaupt nog iets zat en of het goed was. Nu alles goed is stel ik mn infuus (voor zo lang dat het kan) uit, had dit anders niet hoeven te doen. Vandaar. De gyn ziet me gelijk weer als een studieobject, want een aantal jaar geleden heeft hij ook een vrouw mogen begeleiden die ook remicade gebruikt. Op zich weer niet erg, mag ik lekker vaak voor een echo! Ik hou jullie op de hoogte en ik zal de deur naar het januari forum voor jullie open houden :D x Maris

Terug
Bovenaan