eerste echo gehad

hoi meiden

nou vandaag hebben we de eerste echo gehad..
alles was goed, het hartje klopte volop, dit was zoon bijzonder gevoel!!!

nu heerlijk aan het genieten van de zwangerschap
 
Hey meis,.

Mooi hè z'n eerste echo! Je ziet eigelijk nog niks maar dat hartje zie je zo duidelijk!
Wij hebben volgende week ons 2e echo 12 weken ben ik dan! Ben zo benieuwd helemaal omdat we dan daarna echt aan iedereen kunnen gaan vertellen!

Geniet van je zwangerschap x
 
Hey,

Super dat alles goed was. Ik heb donderdag de eerste echo ben dan bijna 11 weken kan bijna niet wachten. Erg spannend alemaal.
 
Hey Clau,

gefeliciteerd!

Ik heb ook gister de eerste echo gehad, zag er ook goed uit, 1 sterk kloppend hartje in 1 garnaaltje!

Volgende week donderdag de volgende echo...wanneer mag jij weer?

gr Yosha
 
@yosha

30 nov weer dan ben ik net iets meer als 10 weken!!
wel nog in het ziekenhuis alleen dan in tiel. dus gelukkig niet zo ver weg...

dus bij jou zag de echo er ook helemaal goed uit,, dat lucht op he??
ze vroegen aan mij op wie het leek ( als grapje natuurlijk) ik zei tot nu toe op een garnaaltje?/?//

zo grappig...
ben je ook zo aan het genieten.. we krijgen nu ook allemaal kaatjes enzo...

gr claudia
 
Nou genieten niet echt, ben zo ziek dat lukt niet erg, maar dat geeft niet, die tijd komt nog wel. Gezien mijn verleden is die ene echo voor mij ook niet genoeg om me vertrouwen te geven, maar dat zal ook wel met de tijd komen...Ben verder wel relaxed want zie ook geen tekenen dat t mis zou gaan, dus wat dat betreft...

Ik hobbel gewoon door, probeer de dagen zo goed en zo kwaad als t gaat door te komen....daarna eten en naar bed....tis net of ik zwaar de griep heb..

hopelijk nemen wat kwalen af als ik helemaal gestopt ben straks met de Utrogestan...

gr Yosha
 
Terug
Bovenaan