Eerste echo gehad!

Zoals in t klachtenlijstje al gezegd, erg veel buikpijn en krampen de laatste dagen...

Vandaag kreeg ik daarom mn eerste echo van de gynaecoloog; wel erg vroeg zei hij, met 5wkn-4dgn maar de "baby" is goed (qua datum enzo), 2,8mm en hij zei meteen gefeliciteerd het hartje klopt!
Het zag eruit als een klein knipperlichtje, zwart-wit-zwart-wit...
Ik kreeg helemaal tranen in mn ogen, zo geweldig!

Ik mag over 2 weken nog een keertje langskomen voor een echo, dan kunnen we als het goed is wat meer zien.
Stiekem wel heel erg leuk, zeker omdat we pas (officieel) 15 dec voor t eerst bij de verloskundige mogen komen voor de echo...

Dan achteraf wel blij met die buikpijn, want anders had ik nog een maand moeten wachten Xx

wat super om te zien he. Fijn hoor dat het hartje al te zien is voor nu lekker gerust gesteld en lekker nagenieten van het zien van jullie kindje
groetjes

Tof is dat he!! Gefeliciteerd!! De kans is nu een stuk kleiner dat het nog fout gaat als het hartje al klopt! Ik had dat met mijn vorige zwangerschap ook, mocht met 5/7/9/11 en 13 weken voor een echo ivm meerdere miskramen, luxe hoor!!

Lekker van gaan genieten!

Het is voor mij inderdaad pure luxe, het is onze eerste zwangerschap en ik heb verder -gelukkig- zelf geen ervaring met miskraam of andere ellende...
De gynaecoloog zei dat het gewoon service is, dus die service geniet ik dan ook maar... over 2 weken weer!

Leuk om te lezen zeg! Fijn dat jet goed gaat! Kan zelf niet wachten tot volgende week woensdag. Dan mag ik voor het eerst kijken hoe het daarbinnen gaat. Dan ben ik, volgens eigen berekening, 8wk+5 dagen.

Lekker genieten nu!!!

Terug
Bovenaan