Eerste echo gehad

Net de eerste echo gehad en alles zag er goed uit!!!!
Het hartje klopt goed, het is de juiste grote (ietsje groter zelfs) en de verloskundige is helemaal tevreden!

Nu nog bedenken of we een combinatietest willen doen (ik ben 27). Ik weet het nog niet zeker. De 20 weken echo willen we wel, omdat er ernstige hart afwijkingen in de familie voorkomen.

Doen jullie de combinatietest?

Hoi Meonly,

wat fijn zeg dat het er allemaal goed uitzag.
Het is toch een hele gerustelling.

Wij gaan wel de combinatietest doen. Het is bij mij niet vanwege mijn leeftijd, maar omdat ik chronisch ziek ben.
We hebben zoiets als je dan al het 1 en ander kan uitsluiten is dat altijd fijn.

Het zal waarschijnlijk niet vergoed worden, maar dat is dan een keuze die jezelf moet afwegen wat je wil.
Toen ik nog gezond was, had ik waarschijnlijk niet voor zo test gekozen

Hoi wat goed te lezen dat het allemaal goed is.

Wij gaat de combinatietarief niet doen hebben we bij de eerste ook niet gedaan.ik ben wel al 34 maar ik ben veel te blij dat het nu goed zit,wel wil ik de 20 weken echo doen.

Geniet ervan.

Wat ontzettend fijn dat alles goed is! het kleintje goed groeit en het hartje goed klopt, nu volop genieten van de wetenschap dat het goed gaat daarbinnen.

Ik weet niet of er een combinatietest is in Singapore, weet wel dat ik bij de 12 weken echo getest voor Down syndroom, maar verder heb ik geen idee.

Pfff, domme ik, ben na 1 1/2 jaar Engelse taal een deel van de Nederlandse woorden en hun betekenissen kwijt!
Ik krijg dus wel een combinatietest, dit is sinds vorig jaar standaard in Singapore.

Terug
Bovenaan