eerste echo gehad

heey meiden,

vanmorgen mijn eerste echo gehad.
Ben vandaag precies 8 weken.
Mooi kloppend hartje gezien.
De baby is nu 16,3 mm.

Nu mogen we gaan nadenken of we de combinatie test gaan doen. Persoonlijk vindt ik het niet echt nodig, het is toch wel welkom. In ieder geval kan ik als we erover uit zijn bellen voor een nieuwe afspraak.

Morgenvroeg voor de eerste keer naar de verloskundige.

lies

Gaaf!! Super nieuws! Lekker genieten!

Wij doen de combinatietest niet. Ik vind het niet nodig.. en als is de kans er weten ze het nog niet zeker. En het vervolg onderzoek geeft ook weer kans op miskramen..
We willen allemaal een gezond kindje, maar is het niet zo kan ik het zoiezo niet over mijn hart verkrijgen om de zwangerschap af te breken. Het klinkt misschien raar maar het heeft dan zo moeten wezen dat het kindje bij diegene terrecht komt. Alles heeft een reden denk ik dan..

Liefs

geweldig..super gaaf! lekker v genieten..wij zijn vanochtend ook geweest en ze groeien als kool :)
denk ook niet dat wij de test doen..

Wat fijn een kloppend hartje!
Gefeliciteerd meis, echt supergoed...

Je wist het natuurlijk al, maar nu heb je ook gezien wat je vermoeidheid veroorzaakt, wat is het bijzonder he, dat voor de eerste keer te zien! En hoe zwaar die vermoeidheid nu ook is, die gaat over, en dat kleintje is het zó waard! Ik hoop zó dat je nu toch een beetje op een roze wolkje kan zitten!

Liefs,
huggy

Hallo cloewja,

Wat fijn meid! En een kloppend hartje, wat ontzettend bijzonder zeg! Ik hoop iig dat je je wat beter voelt, of snel zal voelen! Mag ik vragen waarom je die test niet zou doen? Het onderzoek heeft toch geen risico's voor de zwangerschap? Ten alle tijden natuurlijk je eigen beslissing en gevoel.....

Liefs Lynn.

Super fijn dat je een mooie echo hebt gehad!!

Wij doen de testen ook niet, ze berekenen alleen de kans dus dat zegt nog niet zoveel. Uitsluiten kan je eigenlijk niks.

Oh btw wij doen wel de combitest, maar dat komt ook door mijn leeftijd. Weet dat het een kansberekening is, maar als je dan in kans enorm wordt teruggezet, net als bij mijn vorige zwangerschap, dan is dat toch fijn. We zien wel wat we doen als de uitslag anders zou zijn.
Tevens is het een mooie gelegenheid om nogmaals je kleintje te zien en dat is altijd leuk!
Wel/niet doen is heel persoonlijk. Als je maar goed weet dat er geen enkele zekerheid gegeven kan worden is het toch prima?!

Terug
Bovenaan