Eerste Echo Naar Lang Prikken...(ivf)

heeey meiden...

ik ben vanochtend voor een echo geweest en me ik had 2 eiblaasjes van 10 mm en nog een paar kleintjes die erom heen zaten... ik moet dinsdag weer terug voor een echo en dan hopen dat ze groter zijn geworden!!!! en dan donderdag de punctie heb er helemaal zin in..ook al klinkt dat raar..

en dan een heel spannend weekend in volgende week...

XXXX Brenie

Heey Anna,

we zijn ook zooo blij dat we nu eindelijk ivf mogen doen...bij de iui"s behandelingen was ik niet zoo positief... dus misschien is dit toch dan wel een goed teken..wie weet... ik ben en blijf positief... ik zal proberen veel afleiding te zoeken... en er niet teveel bij stil te staan.. :D

XXXX Brenie

Succes meid, hopelijk geeft je gevoel het juiste signaal, ik had dat ook erg sterk en kijk nu, sinds 3 weken de trotse mama van een gezonde dochter na de 2e ICSI poging!!

Pak je rust na de punctie, duim voor een mooi embryo en inderdaad zoek veel afleiding na de tp....dat vonden wij het moeilijkste van het hele traject..

Wenser: oef jij voor 2e kindje en alweer in ronde 15..pffff weer een lang traject dus..

Onze duimen draaien voor jullie allemaal!

g Yosha

Super Yosha om dat te lezen, leuk om je zo weer tegen te komen. Het is je zo gegund. Heerlijk. Maar hier is helaas een broertje/zusje weer niet gemakkelijk. Ik ben nooit meer terug aan de pil gegaan, en na 11 maanden gestopt met BV (na 9 gaan afbouwen, toen werd ik weer ongi). En nu ... al weer ruim een jaar verder. Het is toch niet eerlijk...
Maar ik mag ook niet zeuren want ik heb een dochter!

Wenser

Terug
Bovenaan