Eerste echo negatief

<p>Hey, </p><p>Vandaag had ik de eerste echo van ons derde kindje. Begin februari ben ik gestopt met de pil en 18 maart stond ik onverwacht, maar heel blij, al met een licht positieve test in handen. Deze testen werden dagelijks donkerder. Geen idee hoe lang ik zwanger ben want we waren nog aan het wachten op de eerste menstruatie.</p><p>Vandaag op de echo zagen ze een kindje dat gestopt was met groeien en geen hartslag had. De molen begint dan te lopen en de vraag is of ik een miskraam op wil wekken</p><p>Omdat het zo onduidelijk is hoe oud het kindje is, twijfel ik heel erg. Kan het zo zijn dat het hartje er gewoon nog niet was en dit nog kan komen? Of geef ik mezelf dan hoop die er niet is?</p><p>Alvast bedankt. </p><p>Groetjes,</p>
 
Ik zou zeggen wachten hoe slopend het ook kan zijn.. Een kennis van me heeft her meegemaakt. De VK wou medicatie geven om een mk op te wekken. Zij besloot dit niet te doen, 1 weeklater had ze een echo met kloppend hartje..
 
Hoeveel weken wordt het kindje geschat? Het is natuurlijk lastig omdat je je cyclus niet kent. Is er ook een vruchtje te zien?
 
Ik zou even afwachten. Als het kindje gestopt is met groeien dan merkt je lichaam dit vanzelf en zal dan, hoe moeilijk dat ook is, zelf een miskraam op gang brengen. Ik had met 5 weken een lege vruchtzak, maar omdat we mijn cyclus niet wistten hebben we nog 2 weken gewacht en toen weer een echo gehad. Toen was het nog precies hetzelfde. Ik kreeg ook de voorstel om het op te wekken. Maar ik wilde mijn lijf zelf de kans geven dit via de natuurlijke weg te doorstaan. Helaas hadden we dit nieuws net voor de kerstdagen gehad. De dag na kerst begon ik spontaan bloed te verliezen, maar niet genoeg. Ik heb het toen een extra zetje gegeven met pillen.
Al met al, altijd even afwachten en na 2 weken nog een echo laten maken! Wie weet is het nog maar heel pril!
 
Ik heb dit helaas ook gehad. 
We hebben de volgende dag wederom een echo gehad en hebben een week gewacht.
toen was er nog steeds geen kloppend hartje en kon ik het mentaal niet meer aan.
2 weken na eerste slechte echo heb ik pillen gehad die ik moest inbrengen om alles op te wekken. Een hel was het maar ik was blij weer verder te kunnen want mentaal was ik echt op. 
 
Wat betreft opwekken qua pillen heb ik wel ervaring. Bij 11 weken was het hartje gestopt met kloppen.
Ik vond het opwekken echt reuze meevallen. Hopelijk hoef ik het niet weer mee te maken, maar zou hier direct weer voor kiezen.
 
 
Terug
Bovenaan