Eerste echo...niet zo leuk...

Ik ben volgens berekening nu 8;1, maar op de echo kwamen we niet verder dan 7;2.
Het hartje klopt wel, en ook voor 7;2 zou de snelheid van kloppen goed zijn, maar niet voor 8;1.
Volgende week weer terug, maar we moeten er rekening mee houden dat dit niet goed gaat aflopen...
Bah bah bah!!!

Hoi Mariska,
Ff inbreken van het april forum. Een weekje verschil is toch niet zo schokkend? Ik had bij mn eerste echt ook gedacht dat ik 8 wkn was, er werd toen gezegd dat ik 7,1 was. Maar alles zag er goed uit en het hartje klopte ook goed. Later bij de 12 wkn echo kreeg ik mn week verschil weer erbij. Ze hebben toen gezegd dat een week niet erg was en als het hartje mooi klopt, er geen reden toch zorgen zijn. Ben nu 32 wkn. Ze hadden de echo ook uitwendig gedaan, en dan is hij minder nauwkeurig in die termijn. Ik hoop dat voor jou het ook nog gewoon de goede kant opgaat!! Sterkte!!

Ik hoop het ook! Dit was echt een domper!
Gelukkig dat het bij jou goed is gegaan!
Klopte bij jullie het hartje ook wat zwakker?
Ze zei dat het wel kon zijn dat het een uitgestelde bevruchting was, maar dan zag je meestal een paar dagen verschil.
Al snap ik de VK wel, ze moeten je er toch op voorbereiden...stel dat...
Maar ik duim me rot, pfff !!!

Ik duim met je mee! Spannend is dit zeg.
In mijn vorige zwangerschap verschilde het ook heel erg met de metingen... als zal dat je stress niet weghalen.
Succes! Hopelijk vliegt de week voorbij

ik ben een september mama 2012. Bij mijn eerste echo dachten wij ook 7 weken te zijn en bleek ook bijna een week minder lang zwanger. 2 weken later gingen wij voor de volgende echo en was ik 9 weken. In deze periode is het moeilijker de exacte tijd vast te stellen (dat zei mijn echoscopist). Wij hebben vanwege een eerdere missed abortion extra echo's gehad. Normaal gesproken wordt een termijn echo gedaan tussen de 10 en 12 weken, omdat ze het dan allemaal veel beter kunnen zien. Succes en hoop dat je volgende week gewoon een prachtige echo hebt.

Ik ben juist een hele week vooruit gezet. Als het de ene kant op kan, kan het ook de andere kant op toch? Zou zo maar zijn dat hij komende week goed groeit en dan ben je weer op het goede niveau. Mijn gyn zei ook dat ze tussen 10-12 weken het beste kunnen meten. Sterkte komende week! Ik duim voor de goede echo voor je.

Even spannend dus. Ik had bij mijn eerste echo ook dat ze de echoscopiste zei, nou dit is echt geen 8 weken, eerder 7... Bij de 2e echo was er 1 dag verschil met de datum die internet aangaf.

Gewoon even afwachten dus. Kan me wel voorstellen dat je in spanning zit nu. Wanneer mag je volgende week terug komen?

Terug
Bovenaan