Eerste echo niets te zien...

A

Anoniem

Guest
Vandaag had ik dan mijn eerste echo. Volgens de clearblue test zou ik sowieso tussen de 5 en 6 weken zwanger zijn ( 2 weken geleden gedaan )

Nu was er op onze eerste echo helemaal NIKS te zien. De VK kon echt niks vinden.

Ik heb geen miskraam gehad. Dat zou ik wel gemerkt hebben, want dat heb ik eens eerder meegemaakt. Geen krampen, geen bloedverlies helemaal niks wat daar op duidt.

We hebben net nog 3 testen gedaan. Allemaal POSITIEF... en een nieuwe afspraak gemaakt voor over 2 weken.

Heel erg raar. Wie heeft hier ervaring mee? of ook iets dergelijks mee gemaakt?

Heb je een gewone echo gedaan of een inwendige echo? Met een gewone echo is het namelijk soms echt heel slecht te zien (zeker in het begin).
Anders zou ik alsnog een inwendige echo laten uitvoeren, dan heb je meer zekerheid.

Succes en sterkte!

Groet,

Victory

Hey,

Ja dat is niet fijn! Maar ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je nu al voor een echo gaat. Bij ons mogen we pas na de 9e week... mede om dit soort spanning te voorkomen.
Met 5/6 weken is er gewoon niet veel te zien en al helemaal niet uitwendig!
En als je dan ook nog iets korter bent dat je denkt dan zie je helemaal niets.

Die testen zeggen echt helemaal niets... want ook als je een miskraam zou krijgen blijven ze tot die tijd positief. Wel zou je over een week nog eens een CB met indicator kunnen doen om te kijken of ie dan meer weken aan geeft.

Soms komt het voor dat je eitje zich niet goed innestelt.... je hebt dan wel een positieve test, maar er groeit niets. Je slaat dan een een cyclus over. Met 7 of 8 weken komt het dan ineens los. Dit hoop ik niet voor je natuurlijk!

Probeer alle mogelijkheden wel open te houden, dus ook de positieve!

Hopelijk gaat het allemaal meevallen!

Terug
Bovenaan