eerste echo op 16 juni

Ik mag eindelijk komen voor een echo op 16 juni ben zo blij,eindelijk wat meer duidelijkheid het is wel pas volgende week maandag maargoed een dag om naartoe te leven,ben blij om dit ff te kunnen delen met jullie.

liefs, nice

Das fijn voor je meid en altijd leuk om naar uit te kijken. Dan gaan we samen ik moet er om 8.45 zijn en jij? Ik ben dan 11wkn jij dan ook ongeveer toch.

Leuk leuk gaan we lekker aftellen!

Hoi Hoi,

Dan mag jij optijd haha,ik mag pas om 13.40 dus dan moet ik nog ff wachten op die dag een paar uurtjes.ben zo benieuwd hoever ik nu daadwerkelijk ben,
Nog 7 daagjes he.

liefs, nice

Nog 2 nachtjes slapen maar moet zeggen dat ik hem af en toe wel knijp zo met al die miskramen van de meiden hier.
Maar goed kan alleen maar afwachten en kijken wat we te zien krijgen maandag ik laat het in ieder geval wel weten.

Jij ook succes!

Liefs Nina

Heey meiden.

Morgen de echo, spannend hoor. Nu maar hopen dat jullie allebei een mooi hartje te zien krijgen. Heel veel sterkte morgen en ik lees het vast wel hoe het gegaan is.

Liefs Petra

OOOO meiden het moment is er bijna ben zo zenuwachtig krijg er spontaan misselijkheidsgevoel van haha.
Ik ben zooo nerveus,ook omdat ik natuurlik heel dun testte en pas na anderhalve maand bijna,heb wel een hele lange cyclus.

liefs, nice

Terug
Bovenaan