eerste echo!! wie weet wat je bij 8 weken al kan verwachten??

hallo,

ik krijg met 8weken mijn eerste echo al, omdat ik 6 jaar geleden een miskraam heb gehad en sindsdien niet meer zwanger raakte, nu ben ik eindelijk weer zwanger en krijg ik dus voor de zekerheid nu al een echo.

maar wie weet wat je met 8 weken al kan zien??
krijg je al een heel kind te zien met alles erop en eraan, of is het alleen nog maar een ballonnetje.

ze heeft wel gezegt dat je het hartje kon zien dmv kloppingen op de meter.

ben echt heel zenuwachtig, de week zal wel tergent langzaam gaan verwacht ik.

nou ik hoor het wel wie er meer over kan vertellen.

groetjes jacquelien

Ik heb vorige week ook met 8w1d een echo gehad.. En er is vrij weinig op te zien.

Je ziet de vruchtzak(een zwarte ballon) met daarin jullie kindje(meer een wittige vlek) Het hartje zie je wel(het lijkt een beetje of dat de vlek witter wordtmet elke hartslag) maar is wel heel moeilijk uit te leggen.

Bij mij echo kon ze ook het geluid aan zetten en hebben we het hartje ook heel mooi gehoord..

Jammer dat ik hier geen foto neer kan zetten anders had ik de echo kunnen laten zien...

Ondanks dat je nog niet dingen kan onderschijden is het heel mooi!!

Groetjes Daphne 9w1d

he jacenhenk,

ik heb afgelopen maandag echo gehad met 8 wkn en 5 dgn. inderdaad wat daphne zegt zie je de vruchtzak, je kindje lijkt een beetje op een gevorderd kikkervisje vindt ik, je ziet waar het hoofdje zich begint, maar de rest is nog een geheel. bij mij zag je al wel waar de navelstreng zich bevond op de echo. hartje goed duidelijk zichtbaar wat regelmatig klopte (en dat was op dat moment het belangrijkste)

tip: op de site www.tipswerkendeouders.nl kun je week voor week bijhouden hoe baby groeit en waar je zelf last van kunt hebben.

succes

hallo alllemaal

super bedankt voor jullie reactie's het is maar goed dat jullie dit aan mij vertelden, want ik had echt verwacht dat er al handjes en voetjes aanzaten hahahaha

de verloskundige noemde het onze "koffieboon" en dat was een zeer in de buurt komende benaming.
hahahaha het hartje hebben we wel gelijk zien kloppen dat was een heel speciaal moment.

blijk nu vandaag precies 8 weken te zijn.

groetjes en veel plezier met julle zwangerschap

jacquelien

hallo allemaal!

Vandaag hebben wij onze eerste echo gehad!
Zo mooi!
We zijn nu 9 weken en 3 dagen, dus er zaten al een soort van "stompjes" aan het lichaam wat de armpjes en beentjes worden.
En je ziet idd een wit vlekje de hele tijd bewegen, dat was het hartje.
We zijn nu uitgerekend op 17 februari.
En we kregen ook 2 mooie fotootjes mee.
Zit er al de hele dag naar te kijken... **zucht**

Groetjes Kat...

Terug
Bovenaan