<p>Hallo allemaal,</p><p>donderdag 4 oktober heb ik mijn eerste echo gepland staan (7 weken zwanger). Super leuk! Ik ben heel benieuwd en vind het ook best spannend; zal alles goed zijn? Hoe zal het er uit zien? <br />Het is mijn (ons) eerste kindje. </p><p>Ik heb het al een paar keer aan mijn vriend aangegeven dat deze afspraak staat. En hij zei mee te gaan. Echter vandaag, toen ik het voor de zekerheid nog een keer aan hem doorgaf dat donderdag de afspraak staat, zei hij niet mee te kunnen! <br />Ik ben best boos en verdrietig. Is dit terecht of zijn het 'de hormonen'? Zijn er meerdere vrouwen waarvan hun partner niet mee is gegaan de eerste echo? </p><p>Hij is ZZPer dus hij kan zijn dagen zelf indelen. Hij heeft deze week geen 40 uur werk, wat dus zijn argument is dat hij alle werk uren die hij heeft mee moet pakken. <br />Geld en inkomen is belangrijk, dat weet ik wel, maar het is niet dat hij hier 8 uur voor moet inleveren. Even naar de echo en dan weer terug aan het werk; dat doe ik ook.</p>