Eerste echo

<p>Hi lieve dames, </p><p>ik wil even m’n stress kwijt.. ik heb zometeen mijn eerste echo, ben nu ongeveer 8,3 weken en ben zo gespannen. </p><p>Heb vorig jaar 2 maal een miskraam gehad en om die reden hebben we even rust genomen maar nu ik weer zwanger ben is de spanning natuurlijk terug. De afgelopen weken ging het prima en kon ik aardig relativeren en niet stressen maar nu ik bijna mijn afspraak heb klap ik uit elkaar van spanning. </p><p>Meer dames die nu in deze spanning zitten? Wie weet kunnen we elkaar afleiden haha </p><p> </p><p>liefs </p>

Ik wil alleen even een quote met je delen:
If it can be solved, there is no need to worry and if it can't be solved, worry is of no use.
Oftewel: je hebt er geen invloed op, dus kan je maar beter uitgaan van het beste! Ik hoop dat je een goeie echo hebt zo :)

Ach meis ik snap je zo goed. Hier inmiddels ruim 9 weken zwanger na een miskraam. Het is slopend! Inmiddels hebben wij al 2 goede echo's gehad en wordt het steeds echter. Maar de onzekerheid blijft. Ik duim voor een mooie echo. Moet je nog lang wachten? Laat je het weten? 

Hi,
Hier ook 2 miskramen gehad. De laatste x bij 11 weken na een goede echo. Nu 14 weken zwanger. Gelukkig kan ik het nu van me afzetten. Ik heb hetzelf niet in de hand en moet er nu maar vanuit gaan dat het goed gaat.
Toch ben ik nog niet aan het shoppen geslagen, ik ben nog wel afwachtend tot de 20 weken echo. Dan ga ik pas genieten denk ik.
Succes en hopelijk is alles goed.

Hi,
Hier ook 2 miskramen gehad. De laatste x bij 11 weken na een goede echo. Nu 14 weken zwanger. Gelukkig kan ik het nu van me afzetten. Ik heb hetzelf niet in de hand en moet er nu maar vanuit gaan dat het goed gaat.
Toch ben ik nog niet aan het shoppen geslagen, ik ben nog wel afwachtend tot de 20 weken echo. Dan ga ik pas genieten denk ik.

Hi,

Spannend! 

Hoe is het gegaan? En was het wat je verwachte? 

Ik hoop dat alles goed is voor jullie! 

Terug
Bovenaan