Hoi dames, ik heb vandaag de 7 weken echo gehad, maar ik blijk nu dus 6 weken zwanger te zijn, het vruchtje was een stuk kleiner. De verloskundige keek eerst via de buik, want ze dacht dat ik 7 weken was en ze het misschien al goed kon zien. Onzekerheid sloeg toe, ze zag van buitenaf niks in mijn baarmoeder zitten. Ik dacht, nou daar gaan we hoor! Toen ging ze een inwendige echo maken en zag ze in eerste instantie ook niet echt wat zitten, maar gelukkig zag ze op den duur een vruchtje met dooierzakje, bloedsomloop en... een kloppend hartje! Pff voelde me wel ff ontzettend onzeker, zo van, het zal toch niet wéér zo zijn dat er iets niet goed is.. voorál omdat het kleiner was dus dacht wel even dat het gestopt was met groeien ofzo. Ik weet niet wat ik dacht, maar nu voel ik steeds wat meer opluchting. O ja en het echo apparaat deed het tussendoor ff niet meer!! Moest ze weer opnieuw opstarten... zo zie je maar, elke echo is weer net zo onzeker en spannend, elke uitkomst kan goed of slecht eindigen.. daarom kan ze nu niet zeker zeggen of het allemaal goed gaat komen, dat weet je gewoon niet.. ze was wel hoopvol en wij hopen ook het negatieve wat meer los te laten en ons te richten op het moois wat in me groeit.. ik moest dit even kwijt! Xx