Eerste echo

Hoihoi,<br /><br />Wat een verrassing en blijdschap toen we vorige week een positieve test in handen hadden. Inmiddels 6 weken zwanger (juni 2022 uitgerekend). Over 2 weken de eerste echo. <br /><br />Maar wat een spanning voor die eerste echo, herkennen jullie dit? De angst dat het misschien niet goed is?<br />Ik merk dat ik nog niet goed durf om de blijdschap toe te laten, te dromen/fantaseren over de zwangerschap, ons kindje.. en me te verdiepen in de zwangerschap.<br /><br />Hoe gingen jullie om met die spanning voor de eerste echo? <br />En hadden jullie ook met 8 weken een echo of zelfs al eerder?<br /><br /><br /><br /><br />
 
Ik vond/vind het ook heel erg spannend, wij allebei. Ook met 8 weken eerste echo gehad. Vorige week 13 weken echo gehad en ziet er allemaal goed uit gelukkig, maar ben nog steeds bang dat er iets gebeurt en durf niet al te blij te zijn.. dus je bent echt niet de enige!
 
Ik had hem met 7 weken, en heb morgen mijn 13 wekenc echo. En tot nu toe ben ik voor elke echo weer zenuwachtig! Je heb er helaas toch niks ove te zeggen, dus ik probeer er gewoon zo min mogelijk aan te denken
 
Hoi!
Heel erg herkenbaar, ik denk voor heel veel wel.
Ik ben nu 16 weken zwanger van onze 2e en ik blijf toch elke x zenuwachtig, bij de 8 weken echo bij de 10 weken echo en bij de 13 weken echo dus ook ? tot nu toe alles goed maar het blijft toch spannend! Succes e geniet ervan! Zo bijzonder om een mensje in je buik te zien!
 
Hey! 
Ik herken je gevoel. Gisteren positief getest. Nu wachten tot 26nov voor de eerste echo, ben zo zenuwachtig. Bang dat er iets mis gaat. We blijven hopen en duimen dat alles goed verloopt. 
 
Terug
Bovenaan