eerste echo

Hi anoniem,
Ik heb het zelfde. Ga ook met 10 weken naar de VK. Hoop dan ook het hartje te horen maar heb begrepen dat we dan wel geluk moeten hebben want het schijnt op het randje te zijn...

ik weet nog niet wanneer de echo komt.
Spannend hè!

Gr. Bieb.
 
Hallo,

Ik ben in de 10e week ook naar de verloskundige geweest maar bij mijn verloskundige luisteren ze voor de 14e week niet naar het hartje. De kans dat je hem hoort is niet heel groot en om geen onrust te zaaien luisteren ze gewoon niet. Je zou even kunnen bellen om dit na te vragen om niet voor een teleurstelling te komen staan.

Succes...
 
Bedankt voor de reacties!
Hoever ben jij nu Bieb? Ik 8 weken en 3 dagen. Het is inderdaad allemaal erg spannend! Nog anderhalve week wachten en dan naar de VK.
 
Ik ben vandaag precies 7 weken.
Ik hoop echt heel erg dat ik het hartje gehoord heb wanneer we naar de VK gaan.
Ik moet nog 3 weken wachten dus. 13 oktober gaan we er heen.

Spannend hoor.
Wist je dat er ook een mei forum is?
Daar zitten allemaal meiden die ongeveer even ver zijn.

Is ook heel leuk om af en toe te volgen.

Groetjes Bieb.
 
Inderdaad het hartj kun je nog niet horen met 10 weken, mijn vk doe dat met 11. de eerste echo krijg tussen de 12 en 14 weken, hier krijg je het hartje wel te horen. veel succes en plezier in deze spannende tijd.
ik heb de echo zaterdag gehad

groetjes yvonne
 
Ik heb op de eerste controle met 10 weken al wel het hartje gehoord, en dat was super!!De vlk vroeg wel voorzichtig
of ik het wilde horen, omdat er inderdaad een kans is dat het nog niet lukt, gelukkig dus wel, want die eerste 12 weken zijn echt vreselijk! Nu maandag nog een echo, ik kijk er erg naar uit, succes!
 
Terug
Bovenaan