Eerste echo

Hallo,

Gisteren heb ik mijn eerste echo gehad. Alleen maar goed nieuws. Het zag er goed uit het hartje klopt en ook mijn schatting van 8wk4dg klopte.
Ik moet over drie weken weer terug, dit ivm mijn schildklier.

Moet vandaag naar de internist om te kijken hoe het daar mee gaat, ik denk wel goed maar ik maak anti-lichamen aan tegen mijn schildklier. Dit heeft als gevolg dat die ook door de placenta heen kunnen en van invloed kunnen zijn op het kind. Dus ik moet iedere drie tot vier weken op controle, iedere keer een echo zodat ze de groei goed in de gaten kunnen houden en ze kijken ook naar de hartslag van het kind. Het kan zelfs zo zijn (komt niet heel vaak voor) dat ik eerder ingeleid zal worden voor de bevalling als dit nodig blijkt. Maar ze proberen het zo lang mogelijk te rekken.
Eerst eens kijken wat de internist zegt.

Groetjes
Marja (8wk4dg)
 
wat zul je blij zijn   geweest he? ik moet over 3 weken pas voor de eerste echo,   en het duurt voor mijn gevoel nog maanden hahaha, ik kan bijna niet wachten. ik wil zograag even horen dat alles goed is enzo.
ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je maar heel veel mag genieten van je zwangerschap. groetjes, greta
 
Terug
Bovenaan