Eerste echo

A

Anoniem

Guest
Donderdag heb ik mijn eerste echo.

Super spannend allemaal, ik hoop zo dat het goed zit. Met al die vreselijke verhalen die je allemaal om je heen hoort en leest.

Het zou voor mijn man ook echt een teleurstelling zijn als het niet goed is, voor mij ook hoor!!

Groetjes Loesie

hoi Loesie,
Ik heb een paar uur geleden mijn eerste echo gehad. Het lijkt wel alsof ik nu pas echt besef dat ik zwanger ben!
Ik ben trouwens heel selectief in het lezen van verhalen op internet. Alle verdrietige verhalen sla ik voorlopig over, daar word ik zo bang van. Er zijn mensen die juist alles willen weten en alles willen horen. Ik lees voorlopig even alleen die dingen waar ik vrolijk van word!
groeten Elke

he loesie!
wat spannend! morgen je eerste echo. Ik heb morgen ook mijn eerste echo en ik moet zeggen, ik word ook steeds meer zenuwachtig. Eigenlijk ga ik er wel van uit dat het goed is, maar stel....... Daar maak ik me ook wel een beetje druk over. Maar goed, morgenmiddag is het al zover, dus dat duurt niet zo lang meer. Ik wil je heel veel sukses toe wensen en misschien kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden. ( Is het trouwens je eerste kindje?)
groetjes risi

Dag meiden,

Elke bedankt voor de tip, ik ga ook gewoon die verhalen niet meer lezen, het is heel erg natuurlijk voor hen en ze moeten d'r verhaal ook kwijt, maar daardoor ga ik me steeds meer zorgen maken, hopelijk onnodig!

Risi, spannend zeg, ik mag gelukkig al om 9.00 uur, dus ben ik helemaal al super snel aan de beurt!! Het is ons eerste kindje en vind het super spannend allemaal, maar ook eng!!

Ik hou je op de hoogte als ik morgen geweest ben!

Groetjes Loesie

Terug
Bovenaan