eerste echo....

nou meiden.. de dag van de waarheid is nu wel erg dichtbij!
morgen om 8:40 worden we bij de gyn verwacht.
dan krijgen we ons gupje voor het eerst te zien.

na 3 miskramen mag het wel eens goed gaan toch???

duimen jullie mee morgenochtend???
liefs Carina

Hoi Carina,

Succes morgen. Moet morgen ook voor mijn eerste echo alleen om 12:40. Spannend he om voor het eerst de kleine te zien.

Ik hoor wel hoe het is geweest.

Groetjes Margot

joepie!!! een hartje knipperde als een gek op het beeldscherm!!!

ik ben volgens de meting van vandaag 7 weken. iets minder ver dan gedacht, maar ik had ook wat later een positieve test, dus dan is dat volgens de gyn  normaal.

over 2 weken (17 juli) mag ik voor een 2de echo. dan doet hij nog een meting en krijgen we van hem een datum te horen, ik denk nu dat het 21 februari wordt...
maar goed.. de meeste kinderen worden toch niet op de uitgerekende datum geboren!

groetjes een blije Carina

Gefeliciteerd,

meid wat zal je opgelucht zijn, heerlijk.
Een mooier begin van je vakantie kun je toch niet wensen?!
Geniet er lekker van, en over 2 weken mag je alweer kijken, LEUK!!!!!

Hey blije Carina!

Wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen en dat alles goed was! Ook ik was afgelopen maandag erg opgelucht toen ik op de echo een kloppend hartje zag. M'n hart zat ook in m'n keel. Ik ben zwanger van onze derde en heb tussen m'n beide meiden 2 miskramen gehad, daarom ben ik ook minder onbevangen in deze zwangerschap (en ook tijdens de zwangerschap van onze jongste). Meid op naar de volgende echo en natuurlijk de 12 weken! Ik heb 24 juli ook nog een echo, aangezien dit een termijnbepaling was. Ik ben vandaag precies 9 weken, dus rond 7 februari uitgerekend.

Groetjessssssss en een heel fijn weekend, geniet er lekker van!

Terug
Bovenaan