eerste echo

Hoi meiden,

Echo was super!!! We wisten niet wat we zagen. Hij/zij was meteen vol in beeld (dankzij een bijna ontploffende blaas)
En het mooiste van alles: alles was in orde. Mooi kloppend hartje gezien. Hij/zij heeft al armpjes en beentjes. En de verloskundige zat er behoorlijk naast met haar schatting, maar in positieve zin. Ik ben morgen namelijk al 12 weken zwanger i.p.v. wat vk dacht (tussen de 6 en 10wk)
Dus ook meteen een afspraak moeten maken voor de combinatietest, dat moet al volgende week gaan plaats vinden!!!
Volgende week wordt er een echo week. Want ik ga me ook nog als vrijwilliger laten echo-en door studenten van het HBO.
Gisteren meteen door gereden naar mijn ouders, die wisten niet wat ze zagen. We hadden de echo ingepakt en mijn moeder kreeg bijna een hartaanval toen ze het zag en de link maakte, we hebben namelijk net een nieuw huis gekocht en niemand verwacht dit soort nieuws nu al van ons!!! SUPER!!!
En zometeen naar mijn schoonouders met het goede nieuws.
Ohh wat voelt het goed om te weten dat het allemaal goed is, nu maakt alle misselijkheid me helemaal niets meer uit!!! Wij zijn dol blij!!!
Groetjes!!!

Terug
Bovenaan