eerste echo

oh vandaag hebben we de eerste vroege zwangerschaps echo gehad. Mieden wat is er nou een mooier huwlijks kadoo dan het kloppende hartje van je 6wk 4dg oude baby ik ben helemaal in jubbel stemming na alle gemene kramen en steken gewoon een gezonde embrio.
over 4wk weer een echo om te kijken of alles goed groeit om de exacte leeftijd te bepalen

Hoi Joos,

Wat goed om te horen dat alles goed is... Is dit je eerste zwangerschap? Zelf ben ik vandaag 5 weken en 1 dag, dus de 6e week is begonnen. Last van vermoeidheid en een misselijkgevoel. Verder gaat het eigenlijk erg goed. Voor mij de eerste zwangerschap dus ik ben benieuwd hoe het verloop verder gaat... 4 aug mijn eerste afspraak bij de verloskundige en pas vanaf 22 aug kan ik mijn eerste afspraak inplannen voor een termijn echo. Kan haast niet wachten...

Ow super zeg! Ben jaloers!
Moet nog 2 weken wachten.....
Lijkt me toch dat je na die eerste echo wat lekkerder slaapt als je weet dat alles 'het doet'.

Geniet met volle teugen, ben benieuwd naar je volgende echo!

liefs!

dank jullie wel meiden.

ja het is mijn eerste zwangerschap en heb echt elk kwaaltje die je maar kan bedenken maar dat was wel even vergeten toe we het hartje zagen. we mogen over 4 wk weer zo spannend allemaal

Terug
Bovenaan