Eerste echo

Morgenvroeg hebben wij onze eerste echo:)
Zooo spannend vind ik!!
Ik, iemand die zich normaal niet zo snel zorgen maakt, maakt zich tegenwoordig wel zorgen;)....ohhh als alles maar gewoon tip top is morgen;)
Hihi, sorry moet t ff kwijt;) Kan niet wachten tot het morgen is, gelukkig zijn we meteen om 9uur aan de beurt:)
Ik was niet heel regelmatig ongesteld, dus morgen horen we ook de uitgerekende datum, die kon nog iets afwijken van wat ze in eerste instantie zo hadden uitgerekend...spannend, spannend allemaal;)

Spannend hoor.
Probeer je van te voren niet teveel zorgen te maken. Hoelang verwacht je nu zwanger te zijn???
Lekker dat je zo vroeg mag.
De eerste keer dat ik voor een echo moest had ik pas om half 5 een afspraak nou echt wat een dag! dat wil je inderdaad echt niet.
Wij mogen over 2 weekjes weer voor een echo :D:D kan niet wachten!!!
Zal voor je duimen!!! Komt vast goed.

liefs

Spannend!
En inderdaad fijn dat je gelijk om 9 uur kan.. Je wacht al zo lang en dan is het al helemaal niets als je een hele dag moet wachten!
Hoop dat alles goed is maar maak je niet al te veel zorgen ;)
Veel succes met het wachten en veel plezier morgen!

Ik vond het ook ongelofelijk spannend, maar daar; na 8 weken en 4 dagen zat onze "Barry" met een gezellig luid kloppend hartje ( we hebben 't maar even een werktitel gegeven! Vandaar Barry). Wat een fantastisch moment. Zwanger worden was al best spannend, maar nu het zo ver is, is het geloven dat het écht waar is ook niet makkelijk!
zo'n echo is dan een wonderschone bevestiging!
neemt niet weg dat het nog altijd vreselijk spannend blijft.. of het goed gaat..10 dec de 12 weken echo.

Mijn echo was al bij de 9w, maar je kon het kindje al goed zien en het hartje klopte ook goed. Bij ons doen ze de echo´s alleen ´s avonds dus ik had pas een afspraak om 8 uur. Maar nadat je het kindje hebt gezien maakt dat allemaal niks meer uit. Ben benieuwd wanneer ik een 2e echo mag laten doen. Ze hebben me alleen iets gezegd over de 20w echo, maar ja, dat duurt nog maar 5 weekjes en paar dagen, dus zolang kan ik nog wel wachten.

Terug
Bovenaan