eerste echo!

hoi dames!

Ik kom net terug van het intake gesprek met de verloskundig... pfff wat een info zeg! maar komt goed. volgende week woensdag hebben we de eerste echo! spannend! dat wordt een lange week ;) ik durf zelf nog niet goed te genieten van het zwanger zijn... in de familie en vriendenkring zijn een aantal miskramen geweest de laatste paar maanden :S maar ik probeer posititief te blijven ;)

Hoe gaat het met jullie?

Liefs,
 
Spannend hoor!! Ik heb hetzelfde;) Eerste echo is 31.12 maar ik kan echt neit wachten om het hartje te zien kloppen, Pas dan kan ik er echt van gaan genieten!! Succes deze lange week:) En heel veel plezier volgende week!!
XX
 
Spannend hoor!! Ik heb hetzelfde hoor;) Eerste echo is 30.12. Kan niet wachten om het hartje te zien kloppen. Pas dan kan ik er echt van gaan genieten!
Hoe was je verloskundige?? Leuk iemand??
Succes deze lange week;) En veel plezier volgende week!!
XX
 
Pff meid wat spannend!! En een week, lijkt lang maar dat schiet tenminste op... Wij moeten nog 3(!!!) weken wachten op de eerste echo en een week later het intakegesprek..,

Heb je nog handige informatie gekregen en wat nog onderzoeken gehad ofzo? Ben erg benieuwd wat ons te wachten staat!
 
Hee!! Erg hè dat wachten steeds... Ik krijg as vrijdag weer een echo... Pfff wat duurt dat toch lang... Dan weten we als het goed is de preciese uitgerekende datum. Hoop zo dat alles goed is vrijdag....
 
heey meis,

Ja info genoeg haha.

Ik ga het maandag zien dan heb ik eerst mijn termijn echo en dan gesprek bij de gyn.

ben ook zo benieuwd, hou mezelf voor dat alles goed is maar ben ook zo bang dat er iets niet goed is.

 
Ik heb afgelopen dinsdag mijn 1e echo gehad. Vreemd dat je eerst een intakegesprek krijgt zonder dat er direct een echo wordt gemaakt! Want laten we eerlijk zijn, dat is toch het allermooiste!!!
 
Terug
Bovenaan