Eerste echo

Hoi allemaal,

Vandaag onze eerste echo gehad, lang naar uitgekeken, en nu was het eindelijk zover. Ben vandaag precies 11 weken en 1 dag, en dat gaf de echo ook aan, top dus. Drie supermooie fotootjes gekregen, ook eentje meer van bovenaf, waarbij je de beentjes heel goed kunt zien. Zo gaaf!

Nu begint het ook wel wat meer te leven, we durven het allebei nu wat meer te geloven. Al had ik tijdens de echo soms nog wel het gevoel 'dit gaat niet over mij'. Vond het zo gek om zo'n prachtig minimensje te zien en daarbij te beseffen dat dat binnenin mij groeit... Herkennen jullie dit?

Meteen na de echo weer een paar vrienden het grote nieuws verteld, lekker dat we het dan niet meer allemaal zo geheim hoeven te houden. Maar aan de andere kant ook leuk dat nog niet iedereen het weet.

We hebben ook al de datum voor de volgende echo (20 weken), nog maar 9 weekjes wachten en dan kunnen we ons wonder weer bekijken!

Jeej goed nieuws! Was het wachten dus waard. Zelf had ik niet echt het 'dit gaat niet over mij' gevoel, besefte het me juist al te goed dat dit echt is... en juist daardoor schoot ik in tranen haha. Aan de ene kant zo gewenst, aan de andere kant ook zo eng doordat het je leven zo verandert. Maar lekker van genieten nu! Je bent nu min of meer uit de fase waarin de kans wat groter is dat het mis kan gaan, dus lekker gaan genieten nu!

Geweldig hvlily! Ik had het ook hoor, keek naar de echo en dacht 'zit dat in MIJN buik'? Vooral omdat je het nog niet voelt en erg ziet. maar dat komt vanzelf wel denk ik.

Fijn dat andere het nu ook weten, geluk is mooi om te delen :)

Terug
Bovenaan