Eerste echo!

Vandaag hebben wij de eerste echo gehad, en het was allemaal erg goed. Het hartje klopte flink en het bewoog ook al! Ik ben nu volgens de berekening 9 wk en 3 dagen. Volgende week mogen we voor de 2e echo en dan stellen ze uitgerekende datum vast. Wat een mazzel!

Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat!
 
Heerlijk is dat he, als je het hartje heb zien kloppen!! Geniet er maar van....
Ik krijg mijn 2de echo 27 april pas maar dat is gelijk de 12wkn echo....
Hier af en toe behoorlijk last van zwangerschap kwaaltjes maar voor de rest gaat alles goed hihihi...

Liefs Miranda
 
heeerlijk nieuws...Gefeliciteerd!!!
ik had vorige week dinsdag 1e echo was toen volgens de echo 8w5d maar 21 april hebben we 12 weken termijnecho:D kijk er nu al naar uit!!!!
 
Het is inderdaad ontzettend fijn om te zien dat alles het goed doet. Ik werd op het einde echt onzeker of het allemaal wel goed zat. Fijn dat je dan een bevestiging hebt gekregen. Erg leuk hoe mensen in je omgeving reageren op dit leuke nieuws. Ook al zit er een enkeling tussen die het blijkbaar ‘dapper’ vindt dat ik het nu al vertel met 9,5 week. Alsof een miskraam nu nog ontzettend groot is?

De reden waarom ik volgende week weer terug moet komen, is omdat ze pas na 10 weken (termijnecho) officieel de vaste uitgerekende datum mogen vaststellen. Dat gebeurt regelmatig, dan hebben ze echo eigenlijk iets te vroeg gemaakt. Dus niet omdat het niet goed zit of iets dergelijks.
 
Dat is wel raar, dat ze pas na 10 weken de uitgerekende datum mogen vaststellen. Dat doen ze hier gewoon bij de eerste echo al. Mocht er bij een eventuele 2e echo, want die krijg je hier niet altijd, meer dan 5 dagen verschil tussen zitten, dan veranderen ze de datum anders niet.
 
Martine, van harte gefeliciteerd!!!

a.s. dinsdag hebben wij onze 2de echo, maar de eerste... wat was die bijzonder... We hebben zelfs het hartje gehoord! En ik was toen 7wk en 4 dagen..

Ik moet zeggen dat het best goed gaat, alleen erg moe. Als ik een stukje gelopen heb van de metro naar het werk heb ik het idee dat ik 6km heb hardgelopen. Maar dat ga ik dinsdag wel even nagvragen bij de gyn.
 
Terug
Bovenaan