Eerste echo

A

Anoniem

Guest
Volgende week donderdag mogen we voor een eerste echo volgens de berekening van de verloskundige zouden we ongeveer 7 wkn zwanger zijn. En uitgerekend op 7 dec. Omdat het vorige keer is uitgelopen op een miskraam vindt het het nog moeilijk om er echt helemaal van te genieten. Ben natuurlijk heel blij maar ook nog wat voorzichtig. Vindt het wel stom van mezelf maar kan er niets aan doen.

Heel begrijpelijk hoor. Ik ben zelf ook altijd heel voorzichtig tot aan de echo. Ik heb ook een keer een miskraam gehad en je houdt dat altijd in je achterhoofd. Het is gewoon superspannend die eerste weken. Maar vergeet niet dat de kans dat het nu goed gaat vele malen groter is!! Geef de moed dus niet op!

Spannend meid!!! Hopelijk is alles goed en kun je volop gaan genieten!!!!

Veel succes volgende week!!
Liefs ciomama

Herken dat wel, je kunt pas genieten als je een echo gehad hebt en dan nog een! Pas als je wat meer zekerheid hebt. Heel begrijpelijk! En al helemaal niet stom.
Je lijf heeft je al 1 keer inde steek gelaten, tenminste zo voelt dat en daar moet je weer vetrouwen in krijgen! En dat komt wel (heb het 2 x meegemaakt) en dan genieten maar het duurt even. Gun je zelf de tijd! En voel je niet schuldig hierover.
lfs

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat je volgende week een goede echo hebt, waarmee je een beetje gerust gesteld wordt. En wat ik hoor, is het voor velen moeilijk om ervan te genieten in het begin, vooral omdat je hoort dat je MOET genieten. Ik zeg net als Bowi: Geef jezelf een beetje tijd..

Terug
Bovenaan