Eerste echo

Wij hebben vanmorgen onze eerste echo gehad.
Wat bijzonder... en het hartje te zien kloppen echt heel magisch. Nog steeds wat onwerkelijk hoor.
Hebben jullie dat ook? Natuurlijk ik voel me anders en heb van alles last maar zwanger vind ik toch nog zo'n bijzonder idee.
De kleine frummel is opgemeten de arts en de verloskundige in koor : Sinterklaas!!
5 december uitgerekend. Dus dan zou ik al 8 weken zijn. Mijn eigen berekening is 7,5 week. Over drie weken kunnen we het beter bekijken en opmeten.
Foto's en dvd's mee naar huis... Geweldig.

Wat heerlijk voor jullie!! Gefeliciteerd!!! Wat geweldig moet dat zijn geweest om het hartje kloppend gezien te hebben!!
Ik moet nog even geduld hebben tot 9 mei...

En de datum waarop je uitgerekend bent is meestal NIET de datum waarop je bevalt :), dus wie weet....

Geniet van je foto's en dvd!! Hebben jullie het nu aan iedereen verteld?

Groetjes Brigitte

Wat fijn gefeliciteerd! Wij hebben hetzelfde vorige week donderdag gehad.
Zo bijzonder inderdaad om dat hartje te zien kloppen.. Het idee dat er zo'n kleintje (toen 1 cm :)) met een kloppend hartje in jouw buik zit..
Ik ben morgen 8 weken en 8 december uitgerekend.
We moeten dinsdag naar de verloskundige voor de intake en dan horen we wanneer we de 2e echo krijgen, kan echt niet wachten!
Geniet ervan!

Liefs Kim

gefeliciteerd , een echo is altijd een wonder om te zien , en dan is het ook ineens pas echt he als je het ziet en het hartje klopt , doe lekker rustig aan en geniet er van .
groetjes jolien

Gefeliciteerd! Hoe fijn!
Ik mag a.s. vrijdag weer voor mn 2e echo. Ik ben dan 7,5 week zwanger volgens de gyn. Ik hoop dat ik nu toch iets vooruit gezet word. Ik weet namelijk precies wanneer ik mn eisprong heb gehad, iets later dan het gemiddelde, maar niet een hele week later. Ik denk dat ik toch ik al iets verder ben. Ik heb 2 dagen later dan normaal mn eisprong gehad, dus daarom ben ik het er niet mee eens ;)! Haha, je wilt nu zo graag al iets verder zijn. Zodat je het kunt vertellen aan iedereen!! Ben benieuwd hoe het gaat met ons kleintje :). Misschien kom ik toch bij jouw datum in de buurt dan!!

Hey gefeliciteerd wat fijn,

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt hoor dat onwerkelijke.
Wij hebben vorige week onze 1e echo gehad en krijgen volgende week de 2e.
Eerste echo het hartje al zien kloppen,en wij waren echt ontzettend blij, maar toch blijft het een gek idee.
Ben ook ontzettend gespannen over alles, volgende week ben ik ongeveer 8 weken dus kunnen ze ons een uitgerekende datum geven,en kunnen we de kleine weer ff zien misschien dat het dan wat echter word. Wat leuk dat jullie gelijk een dvd meekregen.
Mogen jullie dan over 3 weken terug voor de 12 weken echo?

Geniet ervan meid!!

Wat fijn dat alles goed is!

Ik mag morgen voor mijn tweede echo, nu maar hopen dat ze wel het vruchtje zien. Vorige keer was het vruchtje waarschijnlijk nog te klein, ze konden alleen het vruchtzakje zien.

Gefeliciteerd!! ik leef met je mee, ik ben ook uitgerekend op 5 december!

De eerste keer dat ik het zag was wel even schrikken, maar de kans dat het ook daadwerkelijk die datum wordt is natuurlijk maar heel klein...

En dat onwerkelijke... hier nog een!

Terug
Bovenaan