Eerste echo

Hoi meiden,

Ik ben nu 6 weken zwanger van ons eerste kindje, erg spannend allemaal! Vandaag heb ik gebeld naar de verloskundige voor de intake en ik heb op 23 juni al een echo! Dat is dan eind van week 8. Ik ben er heel blij mee maar het is vrij vroeg toch? Wanneer hadden of hebben jullie de eerste echo?

Ben ontzettend benieuwd of er dan al een hartje te horen is, het is nog zo onwerkelijk allemaal!

 
Hoi Ilse,

Ik ben ook voor de eerste keer zwanger, en ook ik kreeg bij 8 weken mijn eerste echo. Helaas kan je dan niet het hartje horen, maar bij mij konden we het wel al zien!
Volgens mij is het voor iedere vrouw ook anders, ik draag de baby redelijk naar voren, vandaar dat er al wat op de echo te zien was.
Ik hoop dat er bij jou ook al een hartje te zien is!
Succes.
 
heey meid

van harte gefeliciteerd 8 weken is niet vroeg hoor en je kan dan ook wel het hartje horen miss ook wel zien maar dat weet ik niet zeker wij hebben ons ukkie s hartje met 7 weken en 4 dagen gehoort maar als het hartje niet te horen is kan het wel te zien zijn of je bent minder ver dan je rekent maar tis gewoon afwachten en wil je veel succes wensen

groetjes tamjoh
 
Gefeliciteerd!!! Ik kreeg mij eerste echo rond de 7 a 8 weken. Nu dachten ze bij mij wel dat ik al verder was hoor. Maar een prima hartslag te zien!
Geniet ervan...

Liefs
 
Ik kreeg de eerste echo pas later.
Maar wij waren er zo van overtuigd dat we niet zwanger konden zijn. Dat het een tijd duurde voor we de test haalde. Die was gelukkig positief maar bij die 12 weken echo kon je alles goed zien :)
 
hoihoi, ik heb bijmijn eerste kindje een echo gehad inwendig met 5 weken. En gister(mn 2e kindje) een echo gehad met 6 weken en 4 dagen. Allebij vrij klein.. dus wees maar blij dat je hem met 8 weken krijgt.. heb hier namelijk een echo voor me van mn dochtertje, die met 8 weken gemaakt is, daar zag je al stompjes van armpjes en beetjes. heel mooi!

mamakim
 
Terug
Bovenaan