eerste echo...

jahhh vandaag eerste echo gehad..
ooohhh en wat is ie nog zo klein...
ook het hartje voor kort gehoord....
ben nu echt helemaal blij...
de verloskundige zei dat het nu nog maar voor 3 procent fout kan gaan....
helemaal top... alleen ben wel waarschijnlijk 3 dagen terug gezet.. want omdat het nog maar 2 cm is... volgende maand de 12 weken echo....
 
Fijn dat het goed gaat en dat het hartje mooi klopt.
Bij mijn eerste echo was de kleine 2,5 cm (leek net een gummiebeertje hihi). Ik was toen 9 weken zwanger en heb daarna verder alleen met 20 weken weer een echo gehad.
Fijn dat jij over een maand nog eens mag :)
Geniet er maar van hoor, na de eerste echo heb je toch meer 'tastbaarheid' van je kindje :)

Liefs
 
heey hallo allemaal.... het is echt zo onschrijfelijk hoe dat ging... vriendjelief ging ook mee... en was er in het begin een beetje nuchter over... maar toen hij het eenmaal zag was hij stil... en helemaal toen hij het hartje hoorde... en jahh na de eerste echo heb je nu echt het gevoel dat er ECHT iets in je buik groeid... echt fantastisch.... en waarom er bij mij meerdere echo's gemaakt worden is omdat mijn bmi te hoog is...
ik ben op dit moment 120.. jahh en dat is echt te veel... thuisbevallen is ook van de kaart af geschrapt.... dus dan maar in het ziekenhuis... zolang ik ons kleine dan maar in onze arme kan nemen vind ik het niet erg waar ik ga bevallen;)...
 
Hallo! heerlijk he. Ik mag over een uurtje voor de tweede echo! zo spannend en zo leuk.. ook ik heb een hoog bmi. Zelfde als jij maar het voordeel daarvan is weer die extra echo's.

Op naar de twaalf weken voor je!

mvgr Andrea
 
Terug
Bovenaan