Eerste echo

Hoi allemaal!

Ik ben nu 6 weken zwanger en heb vandaag de vk gebeld. Spannend hoor, want mijn man en ik hebben nog aan niemand verteld dat we onze eerste kleine krijgen. 28 november gaat het gebeuren dus nog 3 weken geduld! Ik kan haast niet wachten...

Gefeliciteerd met je zwangerschap:)!!

Ikzelf blijk 27 juni te moeten bevallen na vandaag weer terug gezet te zijn. Maar kan makkelijk juli worden vandaar dat ik in beide maanden mee op het forum klets;)...

Ik ben nu dus 6 wkn en 5 dgn...

Gefeliciteerd!!!
spannend he?! kan die dagen en weken wel weg kijken totdat ik me echo heb op de 24e! nog ruim 2 week....schiet niet op hahaha
ik weet niet precies wanneer uitegrekende datum is, heb onregelmatige cyclus of ben 7 week vandaag of 6 week en 3 dagen...dus ff afwachten tot de echo!
geniet ervan!!

Ik heb net de verloskundige gebeld voor n eerste afspraak, ik mag 15 december pas een echo... Ik weet niet waarom zo lang, want jullie zijn allemaal toch 2 weken eerder aan de beurt!

Moeders voor moeders komt volgende week donderdag al voor de intake, doen jullie daar ook aan mee?

Hi meiden. Ik mag de 25ste voor mijn eerste bezoek aan de vk en krijg ook meteen een echo. Daar heb ik wel om moeten vragen, maar omdat ik 3 maanden terug een miskraam heb gehad bij 11 weken, wil ik graag iets eerder de geruststelling dat alles goed zit.
@ tamamaatje, ik heb morgen avond mijn intake voor moeders voor moeders.

Terug
Bovenaan