eerste echo

Ha dames,

Heb vandaag eerste echo gehad! hartje klopte, heb het zelfs horen kloppen, echt geweldig leuk. Ben helemaal blij, de misselijkheid is toch ergens goed voor ;-) Qua termijn bijna gelijk aan mijn eigen berekening, nu 1 dag later uitgerekend, maar dat kan ook nog veranderen. Mag over 2-3 weken nog een echo laten maken, dan stellen ze de definitieve datum vast. Ik vind het allemaal prima.. hoe meer echo's, hoe beter nietwaar?! Wilde dit ff delen met jullie!

liefs,
2BMama

Dat is goed nieuws... echt weer een spanning die van je afvalt. Hoever ben je nu?

Ik heb aankomende donderdag mijn eerste echo, ben heel benieuwd, ben dan precies 8 weken.

wat leuk gefeliciteerd..... ik heb morgen een echo en ban dan 7 weken en 6 dagen maar toch ben ik bang dat het niet goed is omdat ik in augustus een miskraam heb gehad...... maar ook heeeeeeel benieuwd of het er daadwerkelijk 2 zijn :D

ik ben nu 8 weken en 5 dagen. Ik dacht zelf 8 weken en 6 dagen, dus zat er dichtbij ;-) Echo kon overigens gewoon via buik, maar ik wist al wel dat t evt vaginaal zou moeten. De 'kleine' lag er goed voor, dus dat hoefde niet ;-) Ben nu dus 15 augustus uitgerekend. Hoop voor jullie allemaal dat de 1e echo ook goed is!!

Terug
Bovenaan