Eerste echo

Hallo allemaal,
vandaag volgens mijn eigen herekening precies 8weken zwanger. Over een paar uurtjes heb ik mijn eerste echi. heeft iemand ervaring met een 8weken echo? word dit uitwendig of inwendig gedaan? en is er daadwerkelijk al iets te zien? liefs mee24
 
Ik heb ook met 8 weken een echo gehad en dat deden ze gewoon uitwendig hoor. Je kan zeker al wat zien het is nog wel klein maar je ziet het hartje al kloppen en ik heb ook naar het hartje geluisterd nou dat ging flink tekeer hoor. Heel veel plezier vanmiddag het is zo mooi om je wondertje voor de eerste keer te zien.
 
Bij mijn zoontje werd er met 10 weken een inwendige echo gedaan. Dit ivm met een mogelijke miskraam.

Deze zwangerschap is er met 8 weken een uitwendige echo gedaan en we zagen een hartje en ze konden het opmeten waardoor we wisten dat het termijn klopte. Met inwendig kunnen ze echter het veel beter zien.

Volgens mij doen ze het zo vroeg meestal inwendig.
 
Ik heb een inwendige gehad met 8+2. Volgens mij is het meestal inwendig omdat ze het dan beter kunnen zien. Weer niet of dit afhankelijk is of je bij verloskundige Gaat of bij gynaecoloog. Ik loop bij gyn. Je voelt er niks van, het is een smalle stok waar ze een 'condoom' + glijmiddel op doen.
Ga er niet vanuit dar je het hartje hoort! Dit kan nl niet altijd al, wel zie je als het goed is iets 'knipperen'.succes!
 
Terug
Bovenaan