eerste echo

Ik mag maandag bellen. Ben dan 5 weken en 6 dagen. Bij 8/9 weken heb ik een intake en dan weer teer weken later pas een echo. Duurt voor mijn gevoel een eeuwigheid!

Ik heb pas 2 januari een afspraak bij de verloskundige. Dan krijg ik een doorverwijzing voor een echo, dus één of twee weken daarna zal het pas zover zijn. Er zit niets anders op dan afwachten...
Maarja, ik ben nu pas bijna 6 weken en hier doen ze een termijnecho liefst pas rond 10 weken, geloof ik.

ik heb eerst de echo en dan word er een afspraak gemaakt voor een intake.... ws komt dat omdat dit mijn tweede kindje is, anders zou ik het ook niet weten. En idd het is in week 8/9 dat ik de echo krijg

Ik heb met bijna 7 weken een echo. Volgende week vrijdag. En 15 januari weer een echo. Heb een vervroegde echo omdat ik al in het ziekenhuis loop. Ben der echt wel heel blij mee.

Hou meiden,

ik heb mijn termijn echo op 9 januari. De verloskundige gaf aan dat ik al een kon bellen voor een afspraak en dat ik achteraf bij de intake de verwijsbrief kon nemen.
De eerste intake heb ik al gehad op 11-12-2012.
Moeders voor moeders is de dag erna ook nog langs gekomen. Doen jullie trouwens ook mee?

Groetjes Ilham

Terug
Bovenaan