Eerste echo!

Hoi allemaal,
Vanmiddag hadden we onze eerste echo.
Toen ze net was begonnen zei ze: "Jullie zien het zeker al?"

...

"Hier zie ik een babytje met een kloppend hartje... En hier zie ik ook een babytje met een kloppend hartje!"

We krijgen dus een tweeling!!! :-D

Ze keek nog even voor de zekerheid of het er niet drie waren, maar het waren er inderdaad twee. Echt zo mooi! Net of ze in een stapelbed lagen...

We hebben twee hele mooie foto's van het 'bovenste' kindje, en ook nog twee foto's van de kindjes samen. Helaas kreeg ze het onderste kindje niet helemaal mooi in beeld, maar ze kon ze allebei gelukkig goed opmeten, en gemiddeld kom ik nu op een uitgerekende datum van 6 of 7 augustus.
Toch nog een week eerder dan we oorspronkelijk dachten, omdat we eerst een negatieve test hadden. We dachten zelf aan een late innesteling, maar kan dus aan de soort test hebben gelegen.

Jeetje, ik heb de hele middag al een big smile op mijn gezicht. Ben zo blij! Echt een wonder!

De foto's meteen aan mijn moeder laten zien, die paste op onze dochter. Ze ging helemaal gillen! :)
En vanavond aan mijn vader, die moest er helemaal van huilen. Ze wisten wel al dat ik zwanger was, maar dit is toch weer een extra bijzondere verrassing.

We weten dat er praktisch wel veel bij zal komen kijken, maar voor nu genieten we heel erg van ons geluk. De controles gaan vanaf nu ook via het ziekenhuis, maar dat vind ik alleen maar geruststellend, het is toch extra kwetsbaar. Tenminste, zo voelt het.

Nou, we misten nog een tweelingmama in ons rijtje augustusmoeders, dus bij deze wil ik die rol graag op me nemen. ;-)

En dan ga ik nu weer lekker op mijn wolk zitten.
Fijne avond allemaal!

Wat ontzettend gaaf!!! Moesten jullie niet slikken toen jullie het nieuws hoorden?
Van harte gefeliciteerd met jullie dubbele wonder. Hoop dat de zwangerschap goed zal verlopen zonder al te veel klachten.
Tweelingen komen vaak eerder dan uitgerekende datum dus misschien beval je wel in juli ;)

Geniet maar lekker van de echo met jullie beide wondertjes :D

Heeey meid wat leuk!!!!
Je zult wel super.blij zijn.
Ik heb zelf toevallig ook een tweeling van.12 jaar.
Je gaat het lekker.druk.krijgen straks. Maar ik kan je vertellen dat het ook super leuk gaat worden.
Fijn dat je een medische indicatie hebt nu, wordt je wat beter in de gaten gehouden en lekker extra echo s hahah.
Ik ben echt blij voor jullie.
Gefeliciteerd en geniet ervan.

Veel.liefs ilham

wat leuk zeg!!!!!!

Lijkt mij eerst denk ik ook heel erg schrikken!!!!! Maar het belangrijkste is dat het goed gaat. En idd even wat praktische problemen maar zoals onze gastouder zegt vragen staat vrij en niet in problemen denken maar in oplossingen.

geniet er van!!!!

@IFJ00510
Mijn oma heeft een tweeling, maar volgens mij is dat een- eiïg, en dat is gellof ik niet erfelijk... Maar ik weet het ook niet precies. Gisteravond al wat op internet gezocht, maar is allemaal niet helemaal duidelijk. Gauw een boek bestellen met informatie over tweelingen!

Terug
Bovenaan