Eerste echo

Morgenvroeg mijn eerste echo, ik zou dan 8 weken en 3 dagen zijn. Ik lees alleen zoveel 'minder positieve berichten', dat ik bijna er vanuit ga dat t bij mij ook niet goed zit, terwijl dat niet van invloed kan zijn natuurlijk.. Dat wordt een nachtje plafond staren vrees ik.. :-( ik hoop dat bij jou alles goed zit, mamainzuid! Morgenvroeg zal ik meer weten hoe t bij mij ervoor staat..

Niet druk maken, heeft echt helemaal geen zin. Als er wel wat is heb je de energie voor dat nodig en als alles goed is (waar ik gewoon vanuit ga) heb je al die energie voor niets verspeeld.
Maar dan weet je wel precies waar alle lelijke plekken op de plafond zitten ;)... (Sorry, moest effe)

Hahahaha! Ja, die plekken kunnen me dan ook niet meer dwars zitten want we gaan toch over twee weken verhuizen haha! Bedankt voor je berichtje, zal m'n best doen me niet te druk te maken, heeft echt ook iddd geen zin.. Verandert niets !

Tja maar niet druk maken valt ook niet mee haha.. sinds gisteren kwam bij mij ook de spanning voor de echo, maar ik heb gelukkig wel goed geslapen vannacht, hoop dat dat jou ook lukt esmee! En heel veel plezier morgen! Het gaat gelukkig nog altijd vaker goed dan fout, probeer je daar een beetje aan.vast te houden..

Maar er zit een verschil in "gezonde" spanning en druk maken...
Spanning is iets van:" ik hoop dat alles goed is.
Druk maken is:" en wat nou als dit, en wat nou als dat en en en en.... Snappie?
Ik heb ook best zenuwen voor de 24ste, maar kan me wel zorgen gaan maken, maar dat verandert toch niets aan de situatie.

Ja dat klopt, daar zit zeker een verschil in. Voor sommigen is het misschien alleen niet zo makkelijk om je niet druk te maken, soms makkelijker gezegd dan gedaan denk ik.. (overigens kan ik het gelukkig ook vrij makkelijk om rustig te blijven)

Terug
Bovenaan