Eerste echo

Hoi meiden,
vandaag voor het eerst bij de gyn geweest. Berekening via eigen gegevens zou ik 5.6 weken zijn maar meting via echo 5.3. Weken. Er was een mooi vruchtzakje te zien maar wat er in zat nog onduidelijk. Volgens mijn gyn geen zorgen dit is normaal bij het aantal weken/dagen. Over drie weken terug komen en dan meer duidelijkheid!

Moet zeggen dat ik even behoorlijk onzeker was vanmiddag. Nog even contact gehad met het zh maar moet me geen zorgen maken. Ook op het web zitten lezen en daarom ik deze onzekerheid vaker voor en blijkt later in orde te zijn. Nu ontspannen en genieten...

Liefs

Het is ook nog zo vroeg he, maar goed dat je over 3 weken weer mag... en leuk natuurlijk :) dan een kloppend hartje als het goed is. Wat er allemaal gebeurd met zo'n guppie in 3 weken he!

Ik ben woensdag aan de beurt, vind het weer spannend.

Liefs,
Suisje

Wat fijn dat jullie als zo snel een afspraak en echo hebben! Ik mag pas over 2 weken als ik ongeveer 8 weken zwanger ben, spannend!

Veel succes!

Groetjes

Wendy

@ Laurie: Wat fijn dat je al geweest bent! en het is idd vroeg, maar de gyn is positief, dus jij dat ook proberen. fijn dat je over 3 weken weer mag, dan is het ineens heel anders idd!

@ Suisje: succes morgen!

Bedankt! Komt goed...voelde me vandaag ook super zwanger, misselijk, vermoeidheid zere borsten... Ook andere artikelen gelezen over een echo in dit termijn en het is volkomen normaal.. Ben weer in de ontspannen geniet modus ;-)

Terug
Bovenaan