Eerste echo

Wanneer hebben jullie je eerste echo? En vertellen jullie het daarna ook aan vrienden en familie?
Wij maandag met de al bekende verloskundige en dan meteen een echo. Ben zo benieuwd en hoop zo dat er een minimensje met kloppend hartje groeit in mij.

Inderdaad spannend!
Het is zo bijzonder de hartslag van je kleine minimensje voor het eerst te mogen horen en zien!

Ook wij hebben 2 januari de eerste echo, maar het voelt goed dus hebben het onze beste vrienden al verteld. As. zaterdag vertellen we het ook aan mijn ouders. Na de echo mag iedereen het weten!

Laat je het maandag even weten?

Grappig M.a.r.i.e.k.e, wij hebben 2 januari ook de eerste echo! Spannend he, wij vertellen het met kerst aan de ouders, mn zus weet het inmiddels, helemaal leuk die reacties!

Wij hebben de echo op 8 januari. Zéér spannend!
Wij durven het nog niet te zeggen aan de ouders. 'k Heb twee vroege miskramen achter de rug, ik zal geduldig afwachten vooraleer ik het zal zeggen.

Ik moet nog bellen voor een afspraak... Maar goed, ik heb dinsdag pas getest. Na Kerst zal ik eens een telefoontje naar de gyn gaan wagen. We gaan ons best doen om het voorlopig nog even geheim te houden. Bij de 1e kon ik echt bijna m'n mond niet houden. Maar nu vind ik het wel leuk om een geheimpje te hebben :)

Wij hebben dinsdag de eerste echo, hopelijk is het nog niet te vroeg, maar ben wel blij dat het voor de kerst dagen is. Wordt een beetje lastig ontkennen als ik straks geen wijntje drink.

Terug
Bovenaan