eerste en bijna laatste IUI..door naar IVF..

Hai, voor degenen die interresse hebben  en vragen hadden nav mijn eerste IUI hier een klein vervolg...K heb niet zoveel zin om alles op te schrijven..

De zaadbewerking leverde maar 0,5 miljoen op...
Dit is eigenlijk te weinig voor IUI.
Gezien ook de uitslagen van eerdere onderzoeken heeft de gyn voorgesteld nog 1 poging tot IUI te wagen (als deze poging dus mislukt, waarop grote kans is)..
Hierna worden we verder verwezen naar IVF...

Ik vind t allemaal toch wel een beetje "diep slikken"...

Nou maar goeie moed zien te houden voor deze poging, de wonderen zijn immers de wereld nog niet uit...

Antwoord op vraag over Clomid; deze slik ik deze cyclus pas voor het eerst, mijn cyclus is normaal gesproken wel goed, maar onze gyn hanteerd bij IUI pogingen toch graag hormoon stimulatie, voor een grotere kans van slagen...

Groetjes simone

Hallo Simoon,

Wat vervelend voor  jullie zeg. Hopelijk gaat alles snel een keertje lukken. Probeer het allemaal positief te blijven zien, ook al is dat natuurlijk heel erg moeilijk.
Het komt vast een keertje goed.
Heel veel succes met alles en sterkte als het een keer wat minder gaat.

Groetjes Natasja

Hoi Simone,
Wat klote zeg! Ik weet precies hoe je je voelt. Vlak voor onze 2e iui kregen we te horen dat het er die keer slechts 250.000 na bewerking waren... Ik wist niet waar ik het zoeken moest toen ik dat hoorde, zo'n teleurstelling. Ook onze gyn vond dat we het toch nog een 3e keer moesten proberen om te kijken wat dat zou opleveren. En toen waren het er 2,5 miljoen. Voor een "gezonde" vent een lachertje maar voor mijn vriend een record. Die poging is ook niet gelukt dus wat dat betreft kan ik je geen hoop geven maar voor hetzelfde geldt lukt het bij jullie wel. Laatst was hier toch ook iemand die zwanger was geraakt na een iui met 800.000 zaadcellen. Dus geef het alsjeblieft niet op! Misschien zit de ene net tussen die halve miljoen van vandaag!! Ik ga voor je duimen hoor! groetjes Noortje

Dank je Simoon voor je antwoord op Clomid!! jeetje wat balen, hoop idd dat de wonderen de wereld niet uit zijn, you never no. En ivf is zeker een goede oplossing, maar ik begrijp dat je er flink van baalt, is weer een stap verder in de mmm.  Loop niet te ver op de feiten vooruit, eerst die ene iui-poging doen en dan zien jullie wel weer verder toch..

lfs Mickey

Terug
Bovenaan