Hai, voor degenen die interresse hebben en vragen hadden nav mijn eerste IUI hier een klein vervolg...K heb niet zoveel zin om alles op te schrijven..
De zaadbewerking leverde maar 0,5 miljoen op...
Dit is eigenlijk te weinig voor IUI.
Gezien ook de uitslagen van eerdere onderzoeken heeft de gyn voorgesteld nog 1 poging tot IUI te wagen (als deze poging dus mislukt, waarop grote kans is)..
Hierna worden we verder verwezen naar IVF...
Ik vind t allemaal toch wel een beetje "diep slikken"...
Nou maar goeie moed zien te houden voor deze poging, de wonderen zijn immers de wereld nog niet uit...
Antwoord op vraag over Clomid; deze slik ik deze cyclus pas voor het eerst, mijn cyclus is normaal gesproken wel goed, maar onze gyn hanteerd bij IUI pogingen toch graag hormoon stimulatie, voor een grotere kans van slagen...
Groetjes simone
De zaadbewerking leverde maar 0,5 miljoen op...
Dit is eigenlijk te weinig voor IUI.
Gezien ook de uitslagen van eerdere onderzoeken heeft de gyn voorgesteld nog 1 poging tot IUI te wagen (als deze poging dus mislukt, waarop grote kans is)..
Hierna worden we verder verwezen naar IVF...
Ik vind t allemaal toch wel een beetje "diep slikken"...
Nou maar goeie moed zien te houden voor deze poging, de wonderen zijn immers de wereld nog niet uit...
Antwoord op vraag over Clomid; deze slik ik deze cyclus pas voor het eerst, mijn cyclus is normaal gesproken wel goed, maar onze gyn hanteerd bij IUI pogingen toch graag hormoon stimulatie, voor een grotere kans van slagen...
Groetjes simone