Eerste fles en poepluier....

Hoi Allemaal,

Wellicht een rare vraag, maar mijn zoon weet het te presteren nu al een paar dagen achter elkaar een enorme poepluier te creeren na/tijdens de eerste fles. Op zich ontzettend goed natuurlijk, maar het loopt echt alle kanten op, dus wij zitten ook onder tijdens het fles geven. Naast het feit dat we geen tijd hebben om hem een goede boer te laten geven, en hem te snel na de voeding met een volle maag aan het wassen zijn, of zelfs in badje doen, ben ik benieuwd of jullie hier een tip voor hebben dat we rustig de fles af kunnen maken incl. boertje. Ik gebruik paper maatje 2, hij is 5,3 kilo en 60 cm lang en net twee maanden oud. O'ja ik gebruik ook het merk Pamers, gele verpakking

Gr
Sandra

Hoi,

de gele verpakking zijn de New Borns, daar kreeg ik ook ruzie mee met de poepbroeken toen Laura ongeveer anderhalve maand was. Ik ben toen overgestapt op de groene verpakking. Sindsdien geen problemen meer gehad!

Groetjes Ilona

Hai Sandra

Hier hetzelfde als mijn voorgangsters: gewoon maatje groter. Loek paste niet goed in 3 en dat heb ik opgelost door de luier erg hoog op te trekken, dan sluit het bij de beentjes goed aan.

haha, terwijl ik dit zat te lezen produceert Yanick zijn dagelijkse grote poepbroek. alles dus maar weer verschoond.  mijn ervaring is helaas dat de luier die daar tegen bestand is nog uitgevonden moet worden.   gisteren een grotere maat geprobeerd (4 ipv 3) maar dat mocht ook niet baten.

Terug
Bovenaan