eerste FM gehad

Lieve meiden

ik heb vandaag de eerste FM gehad.
rechts: 6-7 mm
li: 8-9 mm

Gyn legde uit dat dit er goed uitzag.
Mag dus met 50 eenheden doorgaan.
Verder is het zo dat wanneer follikel meer dan 10mm is, dat dan de hormonen alleen nog naar die follikel gaan. Ik moet dit zelf nog afwachten, maar goed.

Zaterdag weer een FM.

Dan zit je in de wachtkamer, zitten er meerdere echtparen met een zeer kleintje. Hebben ze het er met elkaar over, dat ze anticonceptiemiddelen gan bespreken, aangezien ze nu nog niet een 2de willen.Toen dacht ik echt van' we zijn al een tijdje bezig... en het lukt niet, jullie hebben het alweer over anticoncetie.'. Het waren nl echtparen dat het laatste gedeelte niet goed ging, ivm stuitligging en een 2ling die gehaald moest worden.
Maar goed, dat was gelukkig maar eventjes.

Ik ben in elk geval blij, met mijn FM. Zeker omdat ik later zei dat ik 's avonds pas spuit, en dus eigenlijk nu pas 6x heb gespoten ipv de verwachtte 7. Toen vond de gyn het helemaal mooi op schema lopen.

Gaat de goede kant uit :-D

Bij ons in 't ziekenhuis is het gescheiden dus hoeve nie naar dikkebuiken te kijken of de praatjes aan te horen.

Ben benieuwd de volgende fm..

Wat een goed nieuws zeg!

Heel herkenbaar in de wachtkamer blehhh wat wordt ik daar soms moedeloos van. Van de week vroegen ze kom je voor een echo... Uuuh nee helaas niet. Daarna ging de deur vd kamer open en hoorde we een hartje kloppen terwijl wij in de wachtkamer zaten. Het zal fijn zijn als het gescheiden zou zijn maar helaas.

Ik ga heel hard voor je duimen meid!

dankjulliewel!
Het is idd een keer positie.
Het enige is wel,dat de gyn wel duidelijk benoemd dat dit een instelronde is. En dat we er eigenlijk niets van mogen verwachten. Misschien dat ik deze ronde dan ook wel als ontspannen ervaar. Misschien ook wel omdat er nu nog aan gesleuteld kan worden en niet pas na een ronde.

Sit. in wachtkamers zijn vervelend, maar veel kun je er niet aan doen. Hoogstens melden... bij ziekenhuis zelf.
liefs,

Hoi Heleen,

Heeeeeel veel succes toegewenst en wie weet... misschien is deze 'instelronde' wel net de goede voor jullie, juist omdat je zo ontspannen bent ;)

xxx

Vanmorgen weer geweest.
Li: 10 mm bij 19 mm, dus gem. 14,5 mm. Moet18-20 mm worden.
re: niet kunnen meten, ivm darmen die ervoor lagen. Wat doet het zeer als ze met dat echo-apparaat alle kanten op gaan om om de darmen heen proberen te kijken.

Maandagochtend weer terug. Verwachting is dat eind volgende week de pregnyl gespoten kan worden. We zullen het afwachten.

Terug
Bovenaan