Eerste fristy!!

A

Anoniem

Guest
Mijn dochter heeft vanmiddag voor het eerst een flesje Fristy gedronken! Ik vond het zo leuk. Ik baalde dat ik mijn fototoestel niet mee had. We gingen naar het zaalvoetbal van mijn man kijken en ik had voor 's middags geen drinken mee genomen (was van plan om alleen 's ochtends te gaan kijken). Ik bestelde een Fristy en dacht ik drink de helft wel op. Het zal wel zwaar bij haar vallen. Maar voor ik het wist was het flesje leeg. Ze dronk het met een rietje en het is een rose flesje en het zag er zo lief uit!

Hahaha, het gaat over niks, maar wilde dit ook even met jullie delen. Zo'n moment is een typisch moedermoment (waar sommige mensen natuurlijk niks van snappen,  maar jullie wel!)

Groetjes Babybelle

Hoi Babybelle,

Ik weet precies wat je bedoelt! Van de zomer waren we op vakantie en moest Feline ook iets drinken en kreeg ze een flesje fristi met een rietje (voor het eerst met een rietje en het ging in een keer goed)
Toen vond ik haar in eens wel groot en al wijs met zo'n flesje.

groetjes Maris

ps heeft je man gewonnen?

hoi

uiteraard ben je dan trots!!!het zijn toch weer nieuwe momenten.

ik wou dat anouk uit een rietje dronk maar zodra ik aan kom met bijv. een pakje drinken draait ze haar hoofd al weg,ze is niet zo van de nieuwigheden.hahaha

gr petra

Haha, ja ik snap precies wat je bedoelt hoor. Ik kan ook zo trots zijn op de meest simpele dingen, hihi. En idd zo schattig als ze dan met een rietjes uit een roze flesje drinkt, echt jammer dat je geen foto hebt genomen. . . .

Groetjes van Sonja
(p.s. ik neem echt overal mn fototoestel mee naar toe, als we gaan winkelen, eendjes voeren noem maar op, ik wil altijd alles vastleggen)

Hoi Babybelle,

Wat moet dat ontzettend schattig geweest zijn. Inderdaad jammer dat je geen foto hebt kunnen nemen. Marissa krijgt af en toe een slokje chocomelk uit een pakje. Vanochtend had ze ook goed door hoe het rietje werkte.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan